شهرستان ها

معاون استاندار تهران خواستار تجمیع گمرکات استان شد

تهران- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با تاکید بر به اهمیت و اولویت موضوع تجمیع گمرکات استان خواستار تجمیع گمرکات استان تهران شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حشمت اله عسگری بعد از ظهر دوشنبه در جلسه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با بیان اینکه ظرفیت‌های اقتصادی کشور در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی یکی از کارکردهای شهر فرودگاهی است اظهار داشت: صرف نگاه واردات کالاهای مصرفی کمکی به اقتصاد کشور نخواهد کرد.

عسگری افزود: با عنایت به اهمیت و اولویت موضوع تجمیع گمرکات استان تهران، انجام هماهنگی‌ها و موافقت‌های مورد نیاز در سطح عالی‌ترین مقامات اجرایی و تدوین برنامه تفصیلی تجمیع گمرکات استان با استفاده از مشاور توانمند مشتمل بر همه نیازهای لجستیک و زیرساختی و ساختاری سازمان گمرک و اقدامات و الزامات مربوط به سایر سازمان‌ها و نهادهای ذیربط با تصویب در شورای راهبردی استان ضروری است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با بیان اینکه رعایت مسائل زیست محیطی در همه فعالیت‌های تولیدی و صنعتی از ملزومات حوزه تولید است گفت: رعایت استانداردهای زیست محیطی در شهر فرودگاهی امام دارای اولویت بوده و لازم است که مجموعه دست اندرکاران شهر فرودگاهی با همکاری محیط زیست اقدامات لازم را به عمل آورند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا