شهرستان ها

معتادان متجاهر در کرمانشاه ساماندهی می‌شوند

کرمانشاه- مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به وجود سه هزار و ۵۰۰ معتاد متجاهر در استان، گفت: معتادان متجاهر در کرمانشاه ساماندهی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد شهبازی بعد از ظهر سه شنبه در آئین امضای تفاهم‌نامه سه جانبه بین استانداری، بهزیستی و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه، اظهار کرد: در استان کرمانشاه هم اکنون حدود سه هزار و ۵۰۰ معتاد متجاهر وجود دارد که از این تعداد تاکنون برای یک هزار و ۶۰۰ نفر ظرفیت نگهداری ایجاد شده است.

وی افزود: در همین راستا در حال آماده سازی یک مرکز دیگر در یکی از شهرستان‌های استان هستیم تا ظرفیت نگهداری را به سه هزار نفر افزایش دهیم.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با بیان اینکه نگهداری از معتادان هزینه بردار است، تصریح کرد: پیش بینی شده است در راستای این تفاهم‌نامه ۸۰ میلیارد ریال در اختیار بهزیستی قرار داده شود تا در کمپ‌های ماده ۱۶ استان هزینه شود.

کیوان گل آوری دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان هم در این مراسم از این تفاهم نامه به عنوان نقطه عطفی برای ساماندهی وضعیت معتادان متجاهر استان یاد کرد و گفت: معضل اصلی ما در این زمینه تأمین مکان بود که خوشبختانه در قالب این تفاهم نامه این چالش مرتفع می‌شود.

گل آوری خاطر نشان کرد: در این تفاهم نامه در تلاش هستیم در کنار جمع آوری و نگهداری و درمان معتادان، بتوانیم برنامه‌های مهارت آموزی و اشتغال آنها را هم پیگیری کنیم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا