شهرستان ها

معرفی اعضای یکی از شعب اخذ رای انتخابات شوراها به دستگاه قضایی

دورود- فرماندار دورود از معرفی اعضای یکی از شعب اخذ رای انتخابات شوراهای اسلامی این شهر به دستگاه قضایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، خدانظر دریکوند در سخنانی اظهار داشت: به دنبال شکایت برخی از نامزدهای انتخابات شورای شهر دورود و با موافقت هیئت نظارت استان بازشماری تعدادی از صندوق‌های اخذ رأی با نظارت کامل هیئت نظارت و هیئت اجرایی شهرستان انجام گرفت و در پی آن تغییراتی در لیست اولیه ایجاد شد.

وی عنوان کرد: با آغاز روند بازشماری آرا، در یکی از صندوق‌ها، اختلاف رأی قابل ملاحظه‌ای دیده شد که بر همین اساس تعداد ۸ صندوق دیگر بازشماری شد که در این ۸ صندوق اختلاف محسوس و مؤثری دیده نشد.

فرماندار دورود با بیان اینکه اختلاف رأی تنها در یک صندوق بوده است افزود: اضافه کردن تعداد آرای نامزدها در صورتجلسه نهایی شعبه اخذ رأی ممکن است به دلیل سهل انگاری و خستگی مفرط اعضای شعب و یا عمدی بوده باشد.

دریکوند اظهار داشت: هیچ گونه تخلفی از سوی نامزدهایی که رأی آنها تغییر کرده صورت نگرفته و حتی یک برگه رأی از آنها باطل نشده است و تنها آرای اضافی که به ناحق در صورتجلسه منظور شده بود از آمار نهایی کسر و نتیجه نهایی اعلام شده است.

وی اضافه کرد: همه اعضای شعبه‌ای که در آن این تخلف صورت گرفته برای پیگیری‌های قانونی به مراجع قضائی معرفی شده‌اند.

فرماندار دورود با بیان اینکه نامزدهای معترض می‌توانند امروز و فردا اعتراض خود را به هیئت نظارت بر انتخابات واقع در استانداری لرستان تحویل دهند افزود: حفاظت و صیانت از آرای مردم و حفظ حقوق نامزدهای شورای شهر اولویت و دغدغه همه عوامل برگزاری انتخابات است که در این زمینه اهتمام جدی وجود دارد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا