شهرستان ها

معرفی روابط عمومی‌های برتر استان تهران در ارائه اقدامات هفته دولت

تهران- مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران از معرفی روابط عمومی‌های برتر استان در ارائه اقدامات هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد صائبی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت به همه دولتمردان جهادی اظهار داشت: هفته دولت فرصت مناسبی برای ارائه دستاوردها و خدمات دولت به مردم در راستای امیدآفرینی می‌باشد.

وی ادامه داد: در راستای توجه و حمایت از مدیران روابط عمومی به عنوان پیشانی و پیش‌قراولان عملیات و اقدامات رسانه‌ای مرتبط با هفته دولت، اداره کل روابط عمومی استانداری تهران ضمن بررسی و ارزیابی اقدامات، روابط عمومی‌های برتر را معرفی می‌نماید.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران عنوان داشت: در ارزیابی اقدامات محورهایی از جمله ارائه محتوای جذاب برای معرفی پروژه‌ها، طراحی مناسب، عرضه، پخش یا اکران برای مخاطب، استفاده از شیوه‌های نوین برای معرفی و خلاقیت مدنظر قرار می‌گیرد.

صائبی عنوان داشت: اقدامات روابط عمومی‌های فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها و بخشداری‌های استان ارزیابی و بررسی و پس از هفته دولت از مدیران دستگاه‌های استان که بهترین رتبه را با توجه به محورهای مزبور کسب کنند، تقدیر به عمل خواهد آمد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا