شهرستان ها

مقاصد گردشگری در مازندران ساماندهی نشده است

رامسر- نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد با اشاره به اینکه مقاصد گردشگری دراستان ساماندهی نشده است، گفت: این درحالی که جاذبه های گردشگری زیادی در استان داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، سید شمس الدین حسینی شامگاه پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه برخی از نماینده می‌خواهند کار دهیار را انجام دهد در حالی که کار نماینده تسهیل امور کلان‌تری است که در دسترس دیگر افراد نیست، افزود: نماینده وظیفه دارد به رئیس جمهور و وزیر تذکر بدهد.

وی ادامه داد: منطقه ما دارای استعدادهای پرورش گل و گلخانه‌ها است و ۹۰ درصد گل‌های کشور در عباس آباد تولید می‌شود که ظرفیت بزرگ تولید گل و گیاه کشور است.

وی افزود: موفق شدم طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار را راه اندازی کنم که کلیات آن تصویب شده است زیرا کشور ایران در بین ۱۹۰ کشور دنیا رتبه کسب و کار ۱۲۷ را داراست.

حسینی ادامه داد: در استان‌های شمالی جاذبه گردشگری داریم اما مقاصد گردشگری سازماندهی نشده است از این رو طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار تهیه شد.

این نماینده مجلس ادامه داد: همه فعالیت‌ها و مجوزهای کسب و کار دو دسته هستند و اکثر بنگاه‌ها در تأمین مالی دچار مشکل هستند که باید رفع کنیم.

وی با تاکید براینکه باید برای اقدامات کلان و فعالیت‌های زیر بنایی حرکت کنیم، گفت: بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه انتخابیه جذب شده است.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا