شهرستان ها

ملت ما به صورت واقعی احتیاج به خدمت دارد

سمنان- عضو فقهای شورای نگهبان با بیان اینکه ملت ما به صورت واقعی احتیاج به خدمت دارد، گفت: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی عمر خود را در راه خدمت به مردم صرف کرد و بهترین الگوها است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید احمد حسینی خراسانی ظهر شنبه در هشتمین جلسه شورای اداری استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه مسئولان ما باید در خدمت گزاری به مردم از شهید سلیمانی درس بگیرند، ابراز کرد: ایشان اسوه خدمت بودند.

وی با بیان اینکه ملت ما به صورت واقعی احتیاج به خدمت دارند، گفت: سپهبد شهید، حاج قاسم سلیمانی عمر خود را در راه خدمت کرد و بهترین الگوها به خصوص برای دولتمردان و خدمتگزاران نظام اسلامی محسوب می‌شوند.

عضو فقهای شورای نگهبان بیان کرد: گره گشایی از مشکلات ملت ایران اسلامی، یقیناً روح بلند سردار افتخار آفرین اُمت اسلامی، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را خُرسند خواهد کرد.

حسینی خراسانی با بیان اینکه رفع نیاز مردم در تمامی حوزه‌ها با این مسئولان محترم در استان و تلاش آنها، قابل دسترس است، گفت: پست‌ها، مسئولیت و جایگاه‌ها بسیار کوتاه بوده و ماندگار نیستند و شتابان گذر خواهند کرد، لذا باید این فرصت را قدر بدانیم.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا