شهرستان ها

منتخبان مردم باید پرچم‌دار انقلاب اسلامی باشند

کرج – مسئول واحد خواهران سازمان بسیج مداحان استان البرز گفت: منتخبان مردم قطعاً باید پرچم‌دار انقلاب اسلامی و معتقد به ارزش‌های انقلاب باشند.

فاطمه فردی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به منصوب شدن خود به عنوان مسئول واحد خواهران سازمان بسیج مداحان استان البرز، اظهار کرد: خدمت‌گزاری در مسیر ستایشگری اهل بیت (ع) را توفیق بزرگ و سرمایه ارزشمند الهی می‌دانم که به برکت انقلاب اسلامی در جامعه ایجاد شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های دستور کار سال جاری واحد خواهران سازمان بسیج مداحان استان البرز، بیان کرد: معتقدم هرگونه رشدی مستلزم حرکت هدفمند و تشکیلاتی است.

مسئول واحد خواهران سازمان بسیج مداحان استان البرز ادامه داد: طبق این نگاه نظرات یکی از پیشکسوتان عرصه مداحی احصا شد و با برگزاری مجامع هم‌اندیشی نهایتاً برنامه‌ها در دو محور اعتلای درون و اعتلای بیرون در دستور کار قرار دادیم.

وی تصریح کرد: در بحث اعتلای درون اولویت را بر شبکه‌سازی و ایجاد شبکه مادحین خواهران استان قرار دادیم و پس از ایجاد شبکه، نشست‌های تخصصی و دوره‌های توانمندسازی برگزار می‌شود.

فردی با اشاره به اینکه در این راستا دو برنامه در دستور کار قرار گرفت، خاطرنشان کرد: اولین برنامه ۶ خرداد، اردوی تشکیلاتی با هدف شناسایی ارکان شبکه مادحین انجام شد و محورهای مختلفی داشت که اولین محور تبیین برنامه‌های ۱۴۰۰ و محور بعدی تبیین الگوی زن مسلمان بود.

وی گفت: در ادامه نشست بصیرتی با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز انجام شد و همین‌طور کارگاه‌های هم‌اندیشی پیرامون مسائل احصا شده سازمان بسیج مداحان و همایش کارگاهی آموزش مداحی خواهران برگزار شد.

مسئول واحد خواهران سازمان بسیج مداحان استان البرز اظهار کرد: در بحث اعتلای بیرون و اعتلای جامعه و حرکت به سمت تمدن نوین اسلامی برنامه‌هایی با محوریت ایجاد گروه‌های تخصصی نقش‌آفرین در حوزه جشن تکلیف، عقد و عروسی و حتی طنازی برای اینکه جوابگوی نیازهای جامعه اسلامی باشیم، برگزار شد.

وی بیان کرد: در بحث اعتلای بیرون در خصوص کاهش آسیب‌های اجتماعی، محرومیت‌زدایی، افزایش نشاط و شادابی بین آحاد جامعه، ارتقای روحیه مواسات و انفاق در بین اقشار مردم و موضوعات مختلف برنامه‌های متفاوتی را امسال در دستور کار قرار دادیم.

نقش خواهران مداح در تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات

فردی در خصوص نقش خواهران مداح در تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو، تصریح کرد: نگاه جامعه ستایشگران اعم از خواهر و برادر یک نگاه تبیینی و روشنگری است.

وی با اشاره به تبیین گفتمان انقلاب ناب و تبیین شاخص‌های دولت انقلابی و صالح و افق نگاه رهبر انقلاب پیرامون شاخص‌های کاندیدای انتخابات رئیس جمهوری و شورای شهر و روستا، خاطرنشان کرد: منتخبان مردم قطعاً باید پرچم‌دار انقلاب اسلامی و معتقد به ارزش‌های انقلاب بوده و از تخصص، علم، درایت و استقامت در کار برخوردار باشند.

مسئول واحد خواهران سازمان بسیج مداحان استان البرز گفت: پرهیز از فساد و مراقبت از انحراف و ابتکار عمل و خلاقیت در مدیریت اوضاع نابسامان کشور و … باید از ویژگی‌های نامزدهای انتخاباتی باشد.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین راه‌حل مشکلات داخلی و بین‌المللی کشور تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است، اظهار کرد: بر این اساس زنان به خودی خود، نیمی از جامعه‌اند و سازنده نیم دیگر جامعه هستند.

فردی با بیان اینکه تصور کنیم زنان با این ظرفیت صاحب کرسی و تریبون هم باشند و از شأن و منزلت اجتماعی برخوردار باشند، تصریح کرد: به خصوص ظرفیت خواهران مداح که نقش این قشر در جامعه یک مسئله کتمان ناپذیر است و یک ظرفیت بسیار عظیمی است که با تلاش شبانه‌روزی آنها، نتیجه انتخابات یک امر دشمن‌شکن مانند سنوات گذشته خواهد بود و ناامیدی دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی را رغم می‌زند.

انعکاس ظرفیت‌های موجود در کشور مایه امیدآفرینی است

وی بیان کرد: همچنین تلاش می‌کنیم انعکاس ظرفیت‌های موجود در کشور را برای امیدآفرینی و ارتقای روحیه خودباوری داشته باشیم، تا مشارکت حداکثری مردم در انتخابات رقم بخورد.

مسئول واحد خواهران سازمان بسیج مداحان استان البرز با اشاره به اهمیت انتخابات شوراهای شهر و روستا، متذکر شد: با تبیین و روشنگری مردم توسط مبلغین و جامعه مادحین، شوراهایی تشکیل خواهند شد که گامی هستند به سوی تحقق قانون اساسی و تحکیم پایه‌های انقلاب و استحکام قدرت انقلاب و در این راستا افزایش اعتماد مردم و حل مشکلات کشور را شاهد خواهیم بود.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا