شهرستان ها

مهارت آموزی دانش آموزان کرمانشاهی باید مورد توجه قرار گیرد

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه گفت: مهارت آموزی دانش آموزان کرمانشاهی باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن امیری مقدم بعد از ظهر پنجشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان که با حضور مدیران دستگاه‌های مختلف برگزار شد، اظهار کرد: دانش آموزان به عنوان آینده‌سازان این مملکت هر ساله حضوری پررنگ در آئین روز قدس و حمایت از ملت مظلوم فلسطین داشته‌اند و بی گمان امسال نیز با حضور گسترده خویش، زینت بخش این روز مبارک خواهند بود.

وی به آسیب‌های ناشی از تعطیلی مدارس در ۲ سال اخیر اشاره کرد و افزود: کرونا یک اخلال در نظام تحصیلی کشور ایجاد کرد و موجب لطمه به روند تحصیلی دانش آموزان شد که باید این لطمات جبران شود.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش یک نقشه راه برای ایجاد یک جهش و تحول در این حوزه بر اساس آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است و همه سازمان‌ها و دستگاه‌های ذی ربط باید بر اساس تکالیف محوله در راستای تحقق اهداف این سند تلاش کنند.

امیری مقدم تاکید کرد: آموزش و پرورش در ایران اسلامی با اتکا بر آموزه‌های گسترده و بسیار غنی تمدن بزرگ ایرانی و اسلامی قادر به طرح ریزی یک نظام آموزش و پرورش موفق است و هیچ نیازی به دنباله روی از سندهای آموزشی غربی ندارد.

وی خانواده را یک نهاد بسیار مهم در علوم آموزی دانست و گفت: دانش آموز بعد از مدرسه در اختیار خانواده است و مشارکت آن‌ها نقشی تعیین کننده‌ای در تحقق اهداف سند تحول دارد.

استاندار کرمانشاه بر ضرورت تقویت فرهنگ مطالبه گری در میان دانش آموزان تاکید کرد و افزود: تقویت مطالبه‌گری منطقی در نسل جدید بسترساز پیشرفت کشور در حوزه‌های مختلف است.

امیری مقدم همچنین بر معرفی شایسته جایگاه تاریخی و فرهنگی کرمانشاه به دانش آموزان تاکید و بیان کرد: کرمانشاه از دیرباز مرکز و کانون فرهنگ، توسعه و پیشرفت منطقه غرب کشور بوده است و باید با این پیشینه زیبا به نسل جدید معرفی شود تا با شوق بیشتری در آینده برای توسعه آن تلاش کنند.

وی بر ضرورت مهارت آموزی به دانش آموزان تاکید کرد و گفت: مدارس باید از همان ابتدا از طریق خانواده‌ها از استعدادهای دانش آموزان با خبر شوند و بر اساس آن برای مهارت آموزی برنامه ریزی کنند.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: این مهارت آموزی باید به شکلی کاربردی و بر اساس نیازهای آینده باشد.

امیری مقدم گفت: آموزش و پرورش برای پیشبرد برنامه هر دانش آموز یک مهارت از ظرفیت مجموعه‌هایی مانند اتاق اصناف، ورزش و جوانان، فنی و حرفه‌ای، سازمان صمت و دانشگاه صنعت استفاده کند.

وی تاکید کرد: این مهارت آموزی تضمینی برای آینده شغلی دانش آموزان و برخورداری از یک آینده بهتر است.

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه گفت: مهارت آموزی دانش آموزان کرمانشاهی باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن امیری مقدم بعد از ظهر پنجشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان که با حضور مدیران دستگاه‌های مختلف برگزار شد، اظهار کرد: دانش آموزان به عنوان آینده‌سازان این مملکت هر ساله حضوری پررنگ در آئین روز قدس و حمایت از ملت مظلوم فلسطین داشته‌اند و بی گمان امسال نیز با حضور گسترده خویش، زینت بخش این روز مبارک خواهند بود.

وی به آسیب‌های ناشی از تعطیلی مدارس در ۲ سال اخیر اشاره کرد و افزود: کرونا یک اخلال در نظام تحصیلی کشور ایجاد کرد و موجب لطمه به روند تحصیلی دانش آموزان شد که باید این لطمات جبران شود.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش یک نقشه راه برای ایجاد یک جهش و تحول در این حوزه بر اساس آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است و همه سازمان‌ها و دستگاه‌های ذی ربط باید بر اساس تکالیف محوله در راستای تحقق اهداف این سند تلاش کنند.

امیری مقدم تاکید کرد: آموزش و پرورش در ایران اسلامی با اتکا بر آموزه‌های گسترده و بسیار غنی تمدن بزرگ ایرانی و اسلامی قادر به طرح ریزی یک نظام آموزش و پرورش موفق است و هیچ نیازی به دنباله روی از سندهای آموزشی غربی ندارد.

وی خانواده را یک نهاد بسیار مهم در علوم آموزی دانست و گفت: دانش آموز بعد از مدرسه در اختیار خانواده است و مشارکت آن‌ها نقشی تعیین کننده‌ای در تحقق اهداف سند تحول دارد.

استاندار کرمانشاه بر ضرورت تقویت فرهنگ مطالبه گری در میان دانش آموزان تاکید کرد و افزود: تقویت مطالبه‌گری منطقی در نسل جدید بسترساز پیشرفت کشور در حوزه‌های مختلف است.

امیری مقدم همچنین بر معرفی شایسته جایگاه تاریخی و فرهنگی کرمانشاه به دانش آموزان تاکید و بیان کرد: کرمانشاه از دیرباز مرکز و کانون فرهنگ، توسعه و پیشرفت منطقه غرب کشور بوده است و باید با این پیشینه زیبا به نسل جدید معرفی شود تا با شوق بیشتری در آینده برای توسعه آن تلاش کنند.

وی بر ضرورت مهارت آموزی به دانش آموزان تاکید کرد و گفت: مدارس باید از همان ابتدا از طریق خانواده‌ها از استعدادهای دانش آموزان با خبر شوند و بر اساس آن برای مهارت آموزی برنامه ریزی کنند.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: این مهارت آموزی باید به شکلی کاربردی و بر اساس نیازهای آینده باشد.

امیری مقدم گفت: آموزش و پرورش برای پیشبرد برنامه هر دانش آموز یک مهارت از ظرفیت مجموعه‌هایی مانند اتاق اصناف، ورزش و جوانان، فنی و حرفه‌ای، سازمان صمت و دانشگاه صنعت استفاده کند.

وی تاکید کرد: این مهارت آموزی تضمینی برای آینده شغلی دانش آموزان و برخورداری از یک آینده بهتر است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا