شهرستان ها

«مهرواره محله همدل» با ظرفیت مردمی به سرانجام رسید

کرج – مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز در اول ماه مبارک رمضان طرحی در سطح ملی و استانی به نام مهرواره محله همدل کلید خورد، گفت: این طرح توسط مردم در محلات در راستای حل محله به ثبت رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی ولایی برحق عصر سه‌شنبه در همایش طرح ملی و استانی «مهرواره محله همدل» اظهار کرد: نه تنها در رئوس نظام، دولتمردان و مسئولان کشوری و لشکری گمشده‌ای به نام همدلی وجود دارد، در محلات ما هم همدلی اگر پیدا شود، اقدامات بزرگی در راستای حل مشکلات محلات استان البرز انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در اول ماه مبارک رمضان طرحی در سطح ملی و استانی به نام مهرواره محله همدل کلید خورد، تصریح کرد: این طرح توسط اقشار مختلف مردم در محلات در راستای حل مشکلات محله به ثبت رسید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با بیان اینکه در ماه رمضان ۵۰۰ مسئله با مشکلات مختلف در استان البرز به ثبت رسید، تصریح کرد: بر این اساس شبکه مردمی متشکل از مردم، نهادها، برخی از ارگان‌ها و بسیج محله شکل گرفت.

وی با بیان اینکه امروز از ۱۵۰ نفر از منتخبین در قالب ۶ محله تقدیر به عمل آمد، خاطرنشان کرد: رفع مشکلات مردم با محوریت مساجد و هیئات مذهبی صورت گرفت، امیدوارم این حرکت ادامه داشته باشد.

ولایی برحق با اشاره به دیگر اقدامات مردم در سطح محلات، گفت: با بروز بیماری کرونا توسط مردم، نهادهای مختلف، روحانیون و بسیجیان گندزدایی محلات را برای مقابله با بیماری کرونا، توزیع مواد شوینده و ارزاق به افراد کم برخوردار انجام شد.

وی متذکر شد: در اولین مرحله بیماری کرونا ۴۰۰ گروه جهادی در راستای مقابله با بیماری کرونا در استان البرز شناسایی شدند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا