شهرستان ها

«مهرواره هوای نو» بزرگترین رویداد تشکل های دینی است

بابل- دبیر مهرواره هوای نو با اشاره به اینکه مهرواره بزرگترین رویداد هیئت وتشکل های دینی است، گفت: اولین دوره آن تا بهمن ماه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید ملتجی پیش ازظهر پنجشنبه در شورای هماهنگی شبکه هیئت و تشکل‌های دینی مازندران با بیان اینکه اولین مهرواره هوای نو در سه بخش برگزار می‌شود، اظهار داشت: مهرواره بزرگترین رویداد حوزه هیئت و تشکل‌های دینی است و مراسم اختتامیه مهرواره اواخر دی ماه و اوایل بهمن ماه برگزار می‌شود.

وی معرفی هیئت‌های خلاق و آشنایی مردم با آن را از جمله اهداف بیان کرد و گفت: اولین دوره مهرواره در سه بخش ستایشگری اهل بیت، کتاب و هیئت در ۱۶ رشته برگزار می‌شود و سعی می‌شود بهترین‌های هیئات مذهبی را معرفی کنیم.

ملتجی گفت: این رویداد دارای محورهای ویژه و جنبی است و نسل حسینی، کرونا و منبری‌های شاخص از جمله محورهای ویژه و سازمان‌ها و مجموعه‌های حقیقی، خدمات آموزشی پژوهشی، خدمات هنری رسانه‌ای، خدمات حمایتی سازمان دهی و بانیان و حامیان از محورهای جنبی است.

حجت الاسلام ناصر شکریان مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران نیز از فعالان فرهنگی و مذهبی خواست تا در این رویداد دینی و تشکل‌های مذهبی شرکت گسترده‌ای داشته باشند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا