شهرستان ها

مهر رسانه ای در تراز انقلاب اسلامی است

سنندج – مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: خبرگزاری مهر با رویکرد فرهنگی و اجتماعی خود توانسته است منشأ اقدامات ارزنده ای باشد و می توان گفت رسانه ای موفق در تراز انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر دریایی صبح امروز به مناسبت گرامیداشت هفته خبرنگار از دفتر خبرگزاری مهر در استان بازدید کرد.

وی در این بازدید با خبرنگاران این رسانه دیدار و از تلاش‌های آنان در عرصه اطلاع رسانی و روشنگری تقدیر کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در این دیدار اظهار کرد: خبرگزاری مهر به عنوان یکی از موفق ترین رسانه‌های کشور توانسته است طی ۲ دهه فعالیت خود منشأ اقدامات ارزنده‌ای باشد.

دریایی خاطرنشان کرد: فعالیت‌های خبرنگاران و عکاسان این خبرگزاری در استان کردستان در پوشش و پیگیری اخبار فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه و قابل تقدیر است.

خبات ساعدی مدیر خبرگزاری مهر در استان کردستان نیز در این دیدار به پرونده‌های ویژه خبری در خبرگزاری مهر اشاره کرد و گفت: به منظور پیگیری دغدغه‌های مردمی و انجام درست سوژه‌های خبری در قالب پرونده‌های استانی، منطقه‌ای و ملی در طول سال به پیگیری امور می‌پردازیم.

وی افزود: طی یک سال اخیر پرونده ویژه آب شرب سنندج، پروازهای فرودگاه سنندج، راه آهن کردستان، کریدور بزرگراهی شمال- جنوب، اجاره مسکن و مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهور را به صورت ملی و منطقه‌ای پیگیری کرده ایم.

ساعدی خاطرنشان کرد: پوشش کامل و به موقع رویدادهای فرهنگی، مذهبی و اجتماعی موجب شده است که خبرگزاری مهر در بین جامعه هدف در استان جایگاه ویژه ای داشته باشد و ما سعی می‌کنیم این جایگاه روز به روز تقویت شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا