شهرستان ها

موفقیت خبرنگار خبرگزاری مهر در انتخابات شورای شهر «توپ آغاج»

بیجار- خبرنگار خبرگزاری مهر دفتر استان کردستان موفق به کسب بیشترین آرا انتخابات شورای اسلامی شهر «توپ آغاج» از توابع شهرستان بیجار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مردم کردستان در انتخابات ۲۸ خرداد با حضور در پای صندوق‌های رأی حماسه‌ای جدید خلق کردند و در این راستا نیز اهالی شهرستان بیجار با مشارکت گسترده بیش از میانگین استانی و کشوری حضوری دشمن شکن داشتند.

خبرنگاران و عکاسان خبری خبرگزاری مهر دفتر استان کردستان علاوه بر پوشش رسانه‌ای انتخابات طی ماه‌های اخیر در این عرصه به صورت کاندیدا هم حضور داشتند که این مهم در شهرستان‌های دیواندره و بیجار نمود پیدا کرد.

در شهرستان بیجار و برای انتخابات شورای اسلامی شهر «توپ آغاج» نیز ۱۵ نفر تأیید صلاحیت شده بودند که آقای ناصر عباسعلی نیا خبرنگار و عکاس خبرگزاری مهر در استان کردستان یکی از افراد تأیید صلاحیت شده بود.

وی در رقابت با کاندیداها موفق به اخذ بیشترین آرا شد و به عضویت اصلی شورای شهر «توپ آغاج» بیجار برای چهار سال پیش رو در آمد.

گفتنی است، ناصر عباسعلی نیا متولد ۱۳۶۱ شهرستان بیجار بوده و دارای کارشناس اجرایی عمران بوده و از سال ۹۹ با خبرگزاری مهر دفتر کردستان همکاری دارد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا