شهرستان ها

مولدسازی دارایی های دولت با تلاش متولیان امر به نتیجه مطلوب می‌رسد

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی البرز در همایش منطقه 6 کشوری:

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان البرز با اشاره به اهمیت مولدسازی دارایی های دولت در شرایط فعلی جامعه گفت: امیدواریم با مکاتبات و ارائه پیشنهادات اجرایی به وزارت امور اقتصادی و دارایی در راستای افزایش میزان مولدسازی دارایی های دولت نقش آفرینی کنیم.


به گزارش ایلنا از البرز، رضا جعفری در نشست مدیران و معاونین ادارات کل امور اقتصادی و دارایی استان‌های منطقه ۶ کشوری که در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، گفت: این نشست به منظور انتقال تجربیات و به اشتراک گذاشتن دانش مدیران و معاونین ادارات کل امور اقتصاد و دارایی استان‌های تهران و قم به میزبانی استان البرز در دستورکار قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه مسئله مولدسازی از جمله مواردی است که به صورت جدی مدنظر قرار دارد، افزود: در این راستا نیاز است با توجه به  اهمیت مسئله به تبیین قواعد و قوانین موجود و ارائه پیشنهاد به مراجع ذیربط اقدام شود.

جعفری خواستار حذف اظهارنظرهای متناقض در حوزه مولدسازی دارایی‌های دولت شد و ادامه داد: امیدواریم با نگاه ویژه متولیان امر بتوانیم میزان فروش در مسیر مولدسازی را ارتقاء دهیم.

این مقام مسئول در ادامه به توان علمی و فنی استان‌های قم، تهران و البرز اشاره کرد و یادآور شد : در این استان‌ها ظرفیت‌های متعددی وجود دارد که انتظار داریم با کاربردی شدن جلسات این چنین به تقویت ظرفیت‌ها و بهره گیری از توان علمی و فنی استان‌های منطقه ۶ بیفزاییم.

جعفری در ادامه به توانمندی بالای بدنه کارشناسی ادارات کل استان‌های تهران، البرز و قم اشاره کرد و افزود: نگاه کارشناسی ‌و‌ تخصصی به مسائل و ارتقاء سطح دانش و خدمات رسانی نیروهای انسانی می‌تواند عملکرد سه استان را به سمت پیشرفت و توسعه سوق دهد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان البرز اضافه کرد: همچنین انتظار داریم معاونان سه استان منطقه ۶ در هر حوزه تخصصی با مشورت یکدیگر و اشتراک تجربیات به صورت حضوری و با مراجعه به وزارت پیگیر مصوبات باشند و در نشست آینده گزارش عملکرد ارائه دهند.

 


انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا