شهرستان ها

مکتب حاج قاسم به جامعه امید می‌دهد

لامرد- امام جمعه لامرد گفت: یکی از آثار مهم شهادت، امیدبخشی به جامعه است و امید رمز پایدار نیروهای انقلاب و جبهه حق در مقابل جبهه کفر است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی حسین زاده در خطبه‌های این هفته نمازجمعه لامرد ضمن تشکر و قدردانی از مردم ولایی شهر لامرد در استقبال باشکوه از پیکر پاک شهید خوشنام دوران دفاع مقدس اظهار داشت: این روزها، روزهای شهدایی است و لامرد نیز امروز میزبان شهیدی والامقام است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی بیان کرد: مکتب شهادت، مکتب ایثار و فداکاری است و از دل همین مکتب انسان‌های بزرگی پرورش یافتند.

حسین زاده با اشاره به شهادت سردار سلیمانی و شهادت حضرت زهرا (س) افزود: شهید سلیمانی گریه کن حضرت زهرا (س) بود و مکتب حاج قاسم مکتب برازندگی و امید دادن به جامعه است.

او گفت: دشمن در صدد ناامید سازی مردم و جبهه انقلاب است و نباید به آینده ناامید شد، وقتی که حاج قاسم گفت ما ملت شهادت هستیم، دشمن می‌داند که نمی‌تواند به ما حمله کند و باید بداند که شهادت احیاگر و زنده کننده است.

حسین زاده تاکید کرد: یکی از اثرات مهم شهادت، بحث امیدبخشی است و امید رمز پایداری نیروهای انقلاب و جبهه حق در مقابل جبهه کفر است.

او گفت: امروز دشمن در ناامیدانه ترین وضع ممکن خود به سر می‌برد و در مقابل ایران اسلامی هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

امام جمعه لامرد در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: دولت امروز نفت و فرآورده‌های نفتی را بهتر به فروش می‌رساند و در ابعاد اقتصادی نیز در حال پیشرفت هستیم اما نباید توقع داشته باشیم که چهار ماهه همه مشکلات حل شود.

وی گفت: اگر ما ملت شهادتیم، اگر ما پیرو مکتب حاج قاسم هستیم، باید همانند حاج قاسم فرصت آفرینی در دل بحران‌ها را به وجود آوریم.

حسین زاده تاکید کرد: در این منطقه مردم در آینده‌ای نه چندان دور شاهد پیشرفت‌های صنعتی خواهند شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، یاد و خاطره آیت الله مصباح یزدی را نیز گرامی داشت و بیان کرد: وی از ذخایر انقلاب و یک علامه انقلابی بود که در وسط میدان از انقلاب دفاع می‌کرد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا