شهرستان ها

میزان تسهیلات پرداختی به جامعه ایثارگران افزایش می یابد

شهرکرد- معاون رئیس‌جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: میزان تسهیلات پرداختی به جامعه ایثارگران افزایش می یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید اوحدی ظهر سه‌شنبه در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه میزان تسهیلات پرداختی به جامعه ایثارگران افزایش می‌یابد، گفت: وام جامعه ایثارگری تا سقف ۲۰۰ درصد در دستور کار این بنیاد قرار گرفته است.

وی گفت: این میزان وام سال گذشته در چهارمحال و بختیاری یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال بود که امسال به سه میلیارد ریال افزایش یافته است.

اوحدی تاکید کرد: سال گذشته ۷۱ هزار قطعه زمین برای جامعه ایثارگری کشور تملک و ۷۰ هزار فقره وام مسکن در قانون ۱۴۰۰ مجلس شورای اسلامی مصوب شده است.

معاون رئیس‌جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور افزود: تسهیلات جدید مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به آن‌دسته از ایثارگرانی که در سال‌های گذشته از وام مسکن ۲۵۰ میلیون ریالی استفاده و آن را تسویه‌حساب کرده‌اند نیز تعلق می‌گیرد.

وی با بیان اینکه مشکل اشتغال جامعه ایثارگری از بزرگترین چالش‌های امروز است، گفت: امسال زمینه استخدام ۱۷ هزار نفر از فرزندان شهدا و جانبازان فراهم شد.

وی تصریح کرد: مشکل اشتغال جامعه ایثارگری از بزرگترین چالش‌های امروز است.

معاون رئیس‌جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه عزت و سربلندی امروز کشور مرهون جامعه ایثارگری و برکت خون شهدا است، عنوان کرد: حل مسائل و مشکلات جامعه ایثارگری از مهمترین اهداف سفرهای استانی است.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا