شهرستان ها

میزبانی اردبیل از مسابقات بین‌المللی اسکی روی چمن

اردبیل- سرپرست ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: با افتتاح تله‌سیژ پیست اسکی روی چمن فندقلوی نمین، اردبیل توان میزبانی مسابقات بین‌المللی و جهانی را در این رشته دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر ورودی عصر سه‌شنبه در مراسم افتتاح تالار وزنه‌برداری اردبیل که با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور و مسئولان استانی برگزار شد، اظهار کرد: هفت پروژه ورزشی همزمان با هفته دولت در استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد تا شاهد توسعه فضاهای ورزشی مناسب و استاندارد باشیم.

وی تصریح کرد: سال گذشته نیز هفت پروژه ورزشی در سطح استان به بهره‌برداری رسید تا سرانه فضای ورزشی در مناطق مختلف استان اردبیل ارتقا یابد.

سرپرست ورزش و جوانان استان اردبیل شاخص‌ترین پروژه را تالار وزنه‌برداری شهدای مدافع حرم اردبیل اعلام کرد و گفت: برای احداث این تالار وزنه‌برداری استاندارد و مطلوب بیش از ۱۷۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

ورودی افزود: در کنار این تالار وزنه‌برداری، بهسازی و تعمیرات ورزشگاه تختی اردبیل را در ۱۶ ماه گذشته شاهد بودیم که عملیات بهسازی و بازسازی در قالب چمن مصنوعی و همچنین سکوی تماشاگران با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال انجام شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: این ورزشگاه بعد از بازسازی و بهسازی در اختیار تیم‌های فوتبال قرار می‌گیرد تا بتوانند بازی‌های خود را در رده‌های مختلف سنی و باشگاهی انجام دهند.

ورودی از افتتاح تله‌سیژ پیست اسکی روی چمن فندقلوی نمین خبر داد و اضافه کرد: این پیست آمادگی میزبانی مسابقات بین‌المللی، جهانی و برگزاری اردوهای تیم ملی را دارد که برای این تله‌سیژ ۷۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی در مورد افتتاح مجموعه آبی سبلان مشگین‌شهر بیان کرد: بخش خصوصی برای مرمت و بازسازی این استخر ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه کرده است.

ورودی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: در جنوب استان و در شهرستان خلخال شاهد افتتاح چمن مصنوعی ورزشگاه پوریای ولی بودیم که ۸۰ میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

وی از راه‌اندازی چمن مصنوعی مینی‌فوتبال در روستای بفراجرد خلخال خبر داد و تصریح کرد: ۲۰ میلیارد ریال برای این پروژه سرمایه‌گذاری شده است.

ورودی گفت: در شهرستان پارس‌آباد نیز با همکاری بخش خصوصی زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال با ۲۰ میلیارد ریال افتتاح شده و در اختیار جوانان و ورزشکاران منطقه قرار می‌گیرد.

وی افزود: برای افتتاح این پروژه‌های ورزشی ۶۴۰ میلیارد ریال منابع هزینه شده است.

سرپرست ورزش و جوانان استان اردبیل اضافه کرد: در یک سال گذشته ۱۴ پروژه ورزشی در استان اجرایی و عملیاتی شده و تلاش ما بر این است تا در حوزه تعمیر و تجهیز و بازسازی سالن‌های ورزشی اقدامات و فعالیت‌های گسترده‌ای را شاهد باشیم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا