شهرستان ها

میز خدمت در ۱۸ نقطه بجنورد برقرار می‌شود

بجنورد- معاون هماهنگ کننده سپاه خراسان شمالی گفت: بسیجیان معضلات مناطق حاشیه شهر بجنورد را شناسایی کرده اند و بناست مدیران مربوطه در ۱۸ نقطه حاضر شوند و مشکلات را بررسی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام نعمت الله آزموده صبح یکشنبه در جلسه برنامه ریزی گرامیداشت شهادت رجایی و باهنر که در مصلای امام خمینی بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: باید از مدیریت اسلامی، به رهبری اسلامی پیش رویم زیرا مدیر بر امور مادی تسلط دارد اما رهبر بر دل‌ها حاکمیت می‌کند.

مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خراسان شمالی ادامه داد: نمونه یک رهبر اسلامی، شهید قاسم سلیمانی است زیرا بر دل‌ها مسلط بود.

وی افزود: امام حسین (ع) بر دل‌ها رهبری داشتند لذا پس از چندین صده عده کثیری برای ایشان عزاداری می‌کنند و این امر به اراده خداوند است.

حجت الاسلام آزموده تصریح کرد: ائمه جمعه استان علاوه بر مأموریت‌های تبلیغی خود، در هفته دولت رزمایش مواسات را نیز با همکاری سپاه و کمیته امداد در پیش گرفته اند.

برقراری ۱۸ میز خدمت در هفته دولت

سرهنگ حسین اکبری، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت جواد الائمه خراسان شمالی نیز در این جلسه گفت: در هفته دولت میز خدمت در ۱۸ نقطه شهرستان بجنورد برپا خواهد شد.

وی افزود: بسیجیان معضلات مناطق را شناسایی کرده اند و بناست مدیران مربوط در این مناطق حاضر شوند.

اکبری از برقراری رزمایش مواسات نیز خبر داد و بیان داشت: بناست آحاد بسیجیان خصوصاً کارمندان در هفته دولت برنامه نذر خون را اجرایی کنند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا