شهرستان ها

نباید در انتخاب شهردار کرمانشاه عجله کرد

کرمانشاه- رئیس سنی ششمین دوره شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: نباید در انتخاب شهردار کرمانشاه عجله کرد.

هاشم درویشی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حماسه حضور مردم در انتخابات، اظهار کرد: شورای شهر به عنوان یک پارلمان محلی دارای قدرت اجرایی بالایی است.

وی افزود: پاکدستی، تعهد، تخصص و کارآمدی و وقت گذاشتن برای شورا ضروری بوده، زیرا که شورای اسلامی شهر می‌تواند با تصویب قوانین و دستور به اجرای آن‌ها و نظارت بر اجرا در سه حوزه قانونگذاری، اجرایی و قضائی فعالیت کند.

رئیس سنی ششمین دوره شورای اسلامی شهر کرمانشاه تصریح کرد: خدمتگزاری در شورای شهر بسیار اهمیت داشته زیرا که اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه در واقع نماینده یک میلیون شهروند کرمانشاهی هستند که این موضوع ارزش اجتماعی بالایی به شورای شهر می‌دهد.

درویشی افزود: با توجه به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران حکومت مستضعفین است، باید خدمات و وظایف شورا بر اساس قرآن و خدمت به مستضعفین باشد.

وی با اشاره به غفلت مسئولین از حاشیه شهر کرمانشاه و شرایط سخت زندگی در این مناطق، گفت: شورای شهر باید در تمامی امورات شهری حتی امنیت نظر خود را داده و در این راستا باید تمامی ادارات ذیربط در پیشبرد امورات شهری از شورای اسلامی شهر کرمانشاه حمایت کنند.

درویشی تصریح کرد: اصول مدیریت و وحدت در آن باید در دستور کار شورا قرار گرفته و نباید در انتخاب شهردار کرمانشاه عجله کرد، زیرا که باید شهردار کرمانشاه به صورت کاملاً صحیح انتخاب شده و پرونده اجرایی تمامی گزینه‌های سمت شهردار بررسی شود.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا