شهرستان ها

نباید در تامین نان مورد نیاز مردم قزوین خللی ایجاد شود

رئیس جهاد کشاورزی استان:

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت: نباید در تامین نان مورد نیاز مردم خللی ایجاد شود و از این رو بازرسان جهادکشاورزی با متخلفین این حوزه برخورد خواهد کرد.


به گزارش ایلنا، محمدحسین عطایی در جلسه ستاد تنظیم بازار و قرارگاه امنیت غذایی استان گفت: در صورت تکرار تخلف واحدهای نانوایی با متخلف از طریق کسر سهمیه و سایرموارد قانونی برخورد می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار کرد: موارد تخلف نانوایان کم وزنی چانه، عدم پخت نان در ساعت مقرر و همچین کم فروشی گزارش شده که با متخلفین برخورد می‌شود.

وی اضافه کرد: با اقدامات و بازرسی انجام شده هم اکنون روند پخت و تامین نان در استان به شرایط بهتری رسیده است؛ البته متاسفانه تعدادی از نانوایان متخلف در صدد کم کاری و ایجاد مشکل هستند که درصورت تکرار با متخلفین برخورد خواهد شد.

این مسئول بیان کرد: یکی از اقدامات انجام شده در این زمینه صدور مجوز به نانوایان جدید است که در صورت تخطی نانوایان مجوز جدید صادر خواهد شد.

عطایی در ادامه به روند جوجه ریزی در واحدهای پرورش مرغ استان اشاره و خاطر نشان ساخت روزانه حدود ۱۰۰ تن گوشت مرغ در استان توزیع می‌شود که در زمینه تولید مشکلی وجود ندارد.


انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا