شهرستان ها

نبود منابع و درآمد پایدار مهمترین مشکل شهرداری دهلران است

دهلران-رئیس شورای شهر دهلران گفت: نبود منابع و درآمد پایدار مهمترین مشکل شهرداری دهلران برای خدمات رسانی به مردم است.

به گزارش خبرنگار مهر، الله بخش ملکی ظهر دوشنبه در دیدار با رئیس دادگستری و دادستان دهلران به مناسبت هفته قوه قضائیه ضمن تقدیر از تلاش‌های دستگاه قضا اظهار کرد: یکی از مشکلات شهرداری‌های کوچک مثل دهلران نبود منابع و درآمد پایدار است و همین عامل سبب شده خدمات رسانی در حوزه شهری با مشکل مواجه شود.

وی عنوان کرد: خوشبختانه دستگاه قضایی به خصوص دادستان دهلران همواره راهنمای بسیار خوب برای اعضای شورای شهر و شهرداری در راستای گره گشایی از مشکلات شهری دهلران و خدمت به مردم بوده که نشان از توجه دستگاه قضا است.

رئیس شورای شهر دهلران تصریح کرد: امروز حجم مشکلات و خواسته‌های به حق مردم سبب شده که اعضای شورای شهر و مجموعه شهرداری با اولویت بندی و برنامه ریزی که در دستور کار خود دارند به دنبال حل آنها باشند که قطعاً در این مسیر نیازمند همکاری و تعامل همه دستگاه‌ها و مردم هستیم.

در ادامه شهردار دهلران گفت: گره گشایی از مشکلات شهری از مهمترین برنامه‌های شهرداری است.

امین الله جامسحر گفت: توجه و اجرای قانون همواره در دستور کار شهرداری است و این موضوع با راهنمایی و ارشاد دستگاه قضائی شتاب بیشتری می‌گیرد.

وی به تعامل دستگاه قضا با شهرداری در راستای حل مشکلات اشاره کرد گفت: دستگاه قضا بازوی توانمندی برای شهرداری دهلران در راستای هرچه بهتر اجرای قانون است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا