شهرستان ها

نخستین دوره مسابقات مینی‌فوتبال جام ایرانیان در همدان برگزار شد

همدان- رئیس کمیته مینی‌فوتبال استان همدان گفت: نخستین دوره مسابقات مینی‌فوتبال جام ایرانیان بانوان کشور در همدان برگزار شد.

میثم ناصرنژاد در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مسابقات مینی‌فوتبال اظهار کرد: نخستین دوره مسابقات مینی‌فوتبال جام ایرانیان بانوان کشور با رقابت ۴۰۰ ورزشکار، داور و مربی در قالب ۲۸ تیم به میزبانی همدان برگزار شد.

وی افزود: در دیدار نهایی این رقابت‌ها که بین تیم‌های ایلام و تهران برگزار شد در پایان تیم ایلام با نتیجه ۶ بر یک به برتری رسید و قهرمان شد.

رئیس کمیته مینی فوتبال استان همدان با اشاره به سایر نتایج این مسابقات گفت: در بازی رده‌بندی تیم کرمانشاه موفق شد همدان میزبان را دو بر یک شکست دهد و در رده سوم ایستاد.

ناصرنژاد خاطرنشان کرد: در پایان این رقابت‌ها کاپ اخلاق به تیم‌های همدان و خراسان رضوی تعلق گرفت.

وی با بیان اینکه آن تا توفیق از همدان به عنوان بهترین دروازه‌بان معرفی و دستکش طلایی این رقابت‌ها را به خود اختصاص داد، بیان کرد: همچنین کوثر عنبری از ایلام به عنوان بهترین بازیکن و عاطفه ایمانی با ۹ گل زده به عنوان بهترین گلزن و پریسا مرادی به عنوان برترین داور این رقابت‌ها معرفی شدند.

رئیس کمیته مینی‌فوتبال استان همدان عنوان کرد: مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات با حضور علی حقیقی مدیرکل ورزش و جوانان استان، مشهدی نایب رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی، مقدم رئیس انجمن مینی‌فوتبال کشور، مهدی رئیس سازمان ورزش‌های تفریحی و رقابتی فدراسیون ورزش‌های همگانی، ستاری نوید مدیر کل دفتر بانوان و امور خانواده استانداری همدان، پیردهقان سرپرست معاونت ورزش بانوان همدان، سبزواری رئیس هیئت ورزش های‌همگانی استان برگزار و به تیم‌ها و نفرات برتر لوح و هدایایی اهدا شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا