شهرستان ها

نسل جدید برای فهم واقعه هفتم تیر نیاز به تمدن نوین اسلامی دارند

ورامین- دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: نسل جدید برای فهم واقعه هفتم تیر نیاز به نیاز به کار جدید و تمدن نوین اسلامی دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله بادامچیان عصر چهارشنبه در جلسه هماهنگی مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر که در دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد اظهار داشت: شهید بهشتی از جلوه‌های ویژه انقلاب اسلامی است زیرا امام خمینی (ره) درباره او گفت: بهشتی یک ملت است برای ملت ما که این عبارت برای هیچ شهید دیگری به کار برده نشد، شهید بهشتی دانشمند بروز و فعال عرصه دین و سیاست بود که این دانش منجر به نتیجه شد.

وی افزود: شهید بهشتی انسانی با برنامه بود و اوقات او تقسیم شده بر مبنای این برنامه بود عالم به زمان بود، آینده نگر بود، مجاهد واقعی، معتمد واقعی امام خمینی ره بود که شاید ابعاد شخصیتی کامل او به زمان کشف نگردد.

بادامچیان در خصوص سیاست‌های غلط داخلی و نسبت‌های ناروایی که در زمان حیات شهید بهشتی به ایشان وارد شد نیز بیان کرد: هم به شهید بهشتی وفا شد هم جفا، وفا شمایید که برای ایشان بزرگداشت و یادبود برپا می‌کنید جفا نیز انواع و اقسام تهمت و افتراهایی بود که به ایشان در زمان حیاتش وارد شد و مردم دیدند که اینها همه دروغ و افترا بود.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: فشارهای بیرونی روی کار شهید بهشتی تأثیر گذار نبود، سازماندهی و تشکیلات قوی داشت، تنها فردی که بعد از تسخیر لانه جاسوسی بیانیه حزب موتلفه اسلامی را تنظیم و قرائت نمود شهید بهشتی بود و بدانیم انفجار صورت گرفته در روز هفتم تیر مسئله ترور شهید بهشتی نیست مسئله ترور مشترک داخلی‌های نفوذی و خارجی است که همیشه باید مسئله نفوذ را جدی گرفت.

وی شهدا را مایه ثبات نظام دانست و عنوان داشت: از شهدا ثبات نظام به وجود می‌آید، اکنون همه دشمنان در مورد ایران به بن بست خورده اند، در انتخابات پیش رو به کسانی رأی بدهید که گام دوم انقلاب توسط رهبری معظم را اجرایی نمایند.

بادامچیان در پایان اظهار داشت: در خصوص هفتم تیر و واقعه شناسی این مناسبت بزرگ، نگرش جدید لازم است، و نسل جدید برای فهم این قضیه نیاز به کار جدید و تمدن نوین اسلامی دارند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا