شهرستان ها

نقش مادران صبور و بزرگوار شهدا درتربیت چنین اسوه هایی بی بدیل است

زنجان-نماینده ولی فقیه در زنجان وهمچنین استاندار زنجان در پیام تسلیت به مناسبت درگذشت مادرشهید دکترمجید شهریاری تاکید کردند:نقش مادران صبور و بزرگوار شهدا درتربیت چنین اسوه هایی بی بدیل است.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله علی خاتمی و همچنین فتح الله حقیقی در پیام تسلیتی به مناسبت درگذشت مادر شهید والامقام مجید شهریاری دانشمند هسته ای کشورمان تاکید کردند: در ایران اسلامی که به شهدای گرانقدر و والامقامش می بالیم، نقش مادران صبور و بزرگوار آنها در تربیت چنین اسوه هایی بی بدیل است.

در پیام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و همچنین استاندار زنجان عنوان شده است: درگذشت مرحومه مغفوره سرکار خانم قمرتاج زینعلی والده عزیز شهید مجید شهریاری مایه تأسف و تالم خاطر همگان شد.

در این پیام عنوان آمده است: براستی این مادر مهربان پس از شهادت فرزندش که از دانشمندان برجسته علوم هسته ای کشور بود با صبری مثال زدنی در برابر این داغ بزرگ ایستادگی کرد تا در پایتخت شور و شعور حسینی الگویی برای مادران آینده باشد.

خاتم و حقیقی در پیام تسلیت خود بمناسبت درگذشت مادر شهید دکتر مجید شهریاری عنوان کردند: این ضایعه بزرگ را به فرزندان مرحومه زینعلی و خانواده معزا تسلیت عرض نموده، ودر این روزها که یادآور خطبه خوانی بانوی صبرو استقامت در دستگاه یزیدیان و برملا کردن چهره پلید آنهاست از خداوند متعال خواهانیم ایشان را مورد رحمت خویش قرار داده و همنشین حضرت زینب (س) گرداند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا