شهرستان ها

نمایشگاه اسوه پایگاه‌های مقاومت بسیج آذربایجان غربی افتتاح شد

ارومیه- نمایشگاه اسوه ویژه پایگاه‌های مقاومت بسیج آذربایجان غربی با حضور استاندار و فرمانده سپاه شهدای استان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی پارک جنگلی ارومیه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نمایشگاه اسوه ویژه پایگاه‌های مقاومت بسیج آذربایجان غربی با هدف اعتلای سند بسیج و ارتقای بسیج مساجد و مردم‌سالاری دینی با حضور استاندار و فرمانده سپاه شهدای استان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی پارک جنگلی ارومیه پیش از ظهر سه شنبه افتتاح شد.

مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه شهدای آذربایجان‌غربی در این خصوص گفت: پس از برگزاری نمایشگاه‌ها در ۲۲۰۰ پایگاه بسیج، ۷۰۰ پایگاه به مرحله شهرستانی و ۵۰ پایگاه به مرحله استانی راه یافته‌اند که در این نمایشگاه، ۵۰ غرفه از دستاوردها و خلاقیت‌های بسیجیان در ارومیه به نمایش گذاشته می‌شود.

سرهنگ عباس زاده اظهار داشت: پایگاه‌ها با تاکید بر انگیزه، تعهد به اهداف اسلامی و یکپارچگی بسیجیان، در دفاع از امنیت پایدار مردمی و ارتقا ارزش‌های انقلاب اسلامی نقش مهمی ایفا کرده‌اند.

مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه شهدای آذربایجان‌غربی افزود: برنامه‌های متنوعی برای جذب مشارکت اقشار تخصصی بسیج در این نمایشگاه اجرا شده و کارگاه‌ها، نشست‌های تخصصی و ارائه اطلاعات جدید از فعالیت‌های این رویداد محسوب می‌شوند.

وی با تأکید بر اهمیت تبیین اصول‌دینی به‌عنوان محور اصلی نمایشگاه، افزود: این رویداد به عنوان یک فرصت برتر برای آموزش و گسترش ارزش‌های انقلابی و اعتلای مساجد و دین مورد توجه قرار گرفته است.

مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه شهدای آذربایجان‌غربی یادآور شد: نمایشگاه اسوه از تاریخ ۲۳ آبان تا ۲۵ آبان در سالن شماره ۲ نمایشگاه بین‌المللی ارومیه برگزار خواهد شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا