شهرستان ها

نمایشگاه گردشگری فرصتی برای دیپلماسی گردشگری وجذب سرمایه‌گذار است

شیراز – معاون هماهنگی امور زایرین و گردشگری استانداری فارس گفت: نمایشگاه‌هایی چون نمایشگاه گردشگری بین المللی پارس بهترین فرصت برای دیپلماسی گردشگری و جذب سرمایه‌گذار در حوزه گردشگری است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد فرخ‌زاده پیش از ظهر دوشنبه در نشست خبری تشریح برنامه‌های سیزدهمین نمایشگاه گردشگری بین‌المللی پارس و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی با برشمردن تفاوت‌های نمایشگاه بین‌المللی پارس نسبت به سایر نمایشگاه‌ها به ظرفیت‌های استان فارس در گونه‌های مختلف گردشگری اشاره کرد.

محمد فرخ‌زاده با بیان اینکه معاونت هماهنگی امور زائرین و گردشگری با هدف آسان کردن امور برای فعالان این عرصه شکل گرفته گفت: تعریف اقتصاد گردشگری، جذب سرمایه‌گذار برای این صنعت، پیگیری تأمین زیرساخت‌های این صنعت از جمله اهداف مجموعه مدیریتی استان است که تبلور آن در نمایشگاه پارس خواهد بود.

معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس افزود: در اینگونه نمایشگاه‌ها به جز فراهم کردن بستری جهت گردهمایی فعالان این صنعت، می‌توان مباحثی چون دیپلماسی گردشگری و خواهرخواندگی، جذب سرمایه‌گذار اعم از سرمایه گذار بخش خصوصی و یا بانک‌های دولتی و خصوصی را دنبال کرد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا