شهرستان ها

نمایندگی اداره راه و شهرسازی بردسکن تاسیس شد

بردسکن- نمایندگی اداره راه و شهرسازی بردسکن از امروز در این شهرستان تأسیس و شروع به فعالیت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، طی مراسمی با حضور ذبیحی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، اولین سرپرست نمایندگی راه و شهرسازی شهرستان بردسکن معرفی شد.

در این جلسه علی دهقان زاده، فرماندار بردسکن با بیان اینکه تقاضای شهرستان ایجاد اداره بود، این اقدام اداره کل را ستود و افزود: از آنجا که ایجاد اداره راه و شهرسازی کمک بسیار زیادی را به مجموعه حوزه مسکن ملی و راه دارد، یکی از درخواست‌های فرمانداری ایجاد این اداره در شهرستان بود که با سرعت امور محوله مردم در شهرستان انجام گیرد.

فرماندار بردسکن برنامه‌های حوزه مسکن شهرستان و نیز دوبانده کردن راه‌های منطقه از جمله انابد، بردسکن تا خلیل آباد و بردسکن به سبزوار از سرپرست این اداره خواستار شد گفت: از هم اکنون با جسارت و درایت نسبت به پیگیری امور محوله در شهرستان و نیز پیگیری مطالبات مردم از استان و حتی کشور اقدام کنند.

در این جلسه مهدی ذبیحی، معاون مدیرکل راه و شهرسازی استان پیگیری‌های فرماندار بردسکن را در ایجاد این نمایندگی مورد اشاره قرارداد و گفت: نمایندگی بردسکن با سرعت وظایف محوله را دنبال خواهند کرد و منفک از کاشمر برنامه ریزی های لازم را خواهد داشت.

وی اداره کاشمر را موظف کرد، تأمین نیرو و تجهیزات لازم را در اختیار سرپرستی بردسکن قرار دهد.

ذبیحی تکلیف محوله مسکن ملی شهرستان را امری ضروری نام برد و افزود: تصمیمات گرفته شده در استان برای شهرستان در اجرای مسکن نهضت ملی به شهرستان اعلام شده که مکلف به اجرا و روند اجرایی آن است.

در این مراسم، علیرضا مؤذن به عنوان سرپرست این نمایندگی در شهرستان منصوب و مشغول به کار شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا