شهرستان ها

نگرانی در بحث امنیت انتخابات نداریم/ آمادگی کامل نیروی انتظامی

بوشهر- فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه نگرانی در بحث امنیت انتخابات نداریم، گفت: برای تامین امنیت انتخابات آمادگی کاملی داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین اشتری صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای امنیت مطلوب و پایداری است و مشکل امنیتی در این استان وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: با همدلی و همکاری مردم، مسئولان استان و نیروهای امنیتی و انتظامی امنیت روزافزونی در استان بوشهر وجود دارد و هم در مرز خشکی و هم در دریا وضعیت امنیتی خوبی را شاهد هستیم.

فرمانده ناجا با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه پیشگیری از جرایم، تصریح کرد: وضعیت وقوع جرایم نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش پیدا کرده و در کشف وقوع جرایم نیز همکارانم اقدامات خوبی انجام داده‌اند.

وی با اشاره به آمادگی کامل همه فرماندهان و کارکنان پلیس در سراسر کشور برای برگزاری انتخابات ادامه داد: با کمکی که از بسیج خواهیم گرفت، امیدواریم انتخاباتی کاملاً امن و پرشور را شاهد باشیم و هیچ نگرانی در بحث امنیت انتخابات نداریم.

سردار اشتری با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی در راستای کنترل تردد و اعمال قانون در زمینه مقابله با کرونا بیان کرد: حدود ۷۰ درصد بازاریان و مردم، مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند.

وی از افزایش سفرها نسبت به سال گذشته اشاره کرد و گفت: نسبت به ایام نوروز سال ۹۸ یک درصد کاهش داشتیم، ولی نسبت به سال ۹۹ شاهد افزایش سفرها بودیم.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا