شهرستان ها

نیاز شهرستان‌های خراسان شمالی به پست فوق توزیع برق

بجنورد- نماینده بجنورد در مجلس با اشاره به نیاز شهرستان‌های خراسان شمالی به پست فوق توزیع، گفت: به زودی پست فوق توزیع در بجنورد، مانه و سملقان و گرمه احداث می شود.

محمد وحیدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه برخی از شهرستان‌های خراسان شمالی نیاز مبرم به احداث پست فوق توزیع دارند، اظهار کرد: در حال حاضر امکان ایجاد انشعاب جدید به مشترکین جدید صنایع و معادن و کارخانجات جدید وجود ندارد و این موضوع با تحقق شعار سال همخوانی ندارد.

نماینده بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان و گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در جلسه مشترکی که با حضور معاون محترم برنامه ریزی و اقتصادی وزارت نیرو برگزار شد، علاوه بر تاکید بر نگاه ویژه وزارت نیرو در اصلاح شبکه‌ها و نوسازی تجهیزات حوزه برق، در خصوص تسریع و اخذ مجوزهای لازم جهت احداث پست فوق توزیع گفتگو و قول مساعد در این زمینه نیز اخذ شد.

وی با بیان اینکه نبودِ پست فوق توزیع در شهرستان‌های مذکور مشکلات جدی را برای کارخانجات و صنایع و مشترکین استان ایجاد کرده است، تصریح کرد: در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر رفع موانع، نیاز است که این اتفاق در استان بیفتد و پیگیری‌های مختلفی از وزارت نیرو انجام شده است.

وحیدی گفت: به زودی پست فوق توزیع در بجنورد، مانه و سملقان و گرمه احداث می‌شود.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا