شهرستان ها

نیاز فوری راهداری خراسان رضوی به ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات جدید

مدیرکل راهداری استان خبرداد؛

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: این اداره کل برای نوسازی ناوگان ماشین آلات خود و رسیدن به وضعیت پایدار در خدمت رسانی نیاز فوری به ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری جدید دارد.


به گزارش ایلنا از مشهد، جعفر شهامت افزود: در راستای نوسازی ماشین آلات قراردادهایی برای خرید هشت دستگاه لودر و یک دستگاه بیل مکانیکی به ارزش افزون بر ۴۵۰ میلیارد ریال منعقد شد و نخستین دستگاه‌های خریداری شده شامل یک دستگاه لودر و بیل مکانیکی در چارچوب طرح نوسازی ناوگان ماشین آلات با موفقیت تحویل شد.

وی ادامه داد: این دستگاه‌ها با استفاده از توان شرکت‌های داخلی تهیه شده‌اند و اطمینان داریم که در ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده به وسیله ناوگان ماشین آلات نقش مهمی خواهند داشت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: فرایند نوسازی ناوگان ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی به منظور بهبود شرایط و ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده و کاهش سنی ناوگان از ۳۰ سال به زیر ۲۰ سال در گام نخست و با مشارکت منابع استانی و ملی در حال اجرا است.

شهامت افزود: پس از تحویل نخستین دستگاه‌ها، طبق برنامه‌ریزی انجام شده، تحویل دستگاه‌های دیگر نیز طی ۲ ماه آینده در دستور کار قرار می‌گیرد و در صورت تامین اعتبار، آمادگی برای واردات ماشین آلات با کیفیت کمتر از پنج سال کار کرده را در استان داریم.


انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا