شهرستان ها

نیروی انتظامی اجازه قدرت‌نمایی به هنجارشکنان را نمی‌دهد

کرج – فرمانده انتظامی استان البرز گفت: نیروی انتظامی در هر شرایطی از امنیت مردم دفاع خواهد کرد و به هنجارشکنان اجازه نخواهد داد ذره‌ای قدرت‌نمایی کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار عباسعلی محمدیان صبح دوشنبه در آئین صبحگاه عمومی فرماندهی انتظامی استان البرز اظهار داشت: خوشبختانه تلاش‌های بسیار ارزنده‌ای در طول هفته‌های اخیر در سطح استان در برقراری نظم و امنیت صورت گرفته و توفیقات خوبی به دست آمده که شایسته تقدیر است.

سردار محمدیان افزود: هدف پلیس خدمتگزاری به مردم است و برخورد خوب پلیس و تعالی رفتار کارکنان مهمترین این موضوع است که باید مورد توجه همه همکاران قرار گیرد.

وی بیان کرد: وظیفه همه ما در درجه اول آن است که از خود و سپس از دیگران مراقبت کنیم و امر به معروف و نهی از منکر را در زندگی واقعی تحقق بخشیم تا مانع بروز خطا و لغزش در خود و سایر همکاران و دوستان شویم.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به ضرورت توجه کارکنان به تعالی رفتار سازمانی گفت: پلیس اسلامی همواره باید ضمن برخورد قاطعانه با مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت، رأفت اسلامی و رفتار شایسته با مردم را در نظر داشته باشد.

وی با اشاره به وضعیت کرونا در استان و واکسیناسیون تمامی کارکنان اظهار داشت: در شرایط سخت هم می‌توان با مواظبت و رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی به زندگی عادی پرداخت و مأموریت‌های محوله را با موفقیت پشت سر گذاشت.

سردار محمدیان افزود: نیروی انتظامی در هر شرایطی از امنیت مردم دفاع خواهد کرد و به هنجارشکنان اجازه نخواهد داد تا ذره‌ای اقدام به قدرت‌نمایی کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه خدمت در لباس مقدس ناجا یه فرصت است خاطرنشان کرد: فرماندهان و مدیران در هر رده و جایگاهی باید نظارت لازم و کافی در خصوص اجرای دقیق مأموریت‌ها، آئین نامه و دستورالعمل‌های انضباطی را داشته باشند و در این زمینه همواره کارکنان زیرمجموعه خود را با آموزش ترغیب کنند.

سردار محمدیان ادامه داد: صبحگاه عمومی در نیروی انتظامی مظهر نظم و انضباط می‌باشد و تاکید بر آن است تا همه مدیران و فرماندهان در این مراسم حضور یابند.

فرمانده انتظامی استان البرز در پایان گفت: برای توفیق در کارها و خدمتگزاری بیشتر به مردم باید به خداوند متعال توکل کرده و با تقویت نقاط قوت برای رفع کاستی‌ها و نقایص و برطرف کردن نقاط ضعف با جدیت بیشتری تلاش کنیم و به نوبه خود از همه کسانی که در کسب توفیقات اخیر نقش داشته‌اند تشکر می‌کنم.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا