شهرستان ها

هتل المهدی اردبیل جایگزین خوابگاه دانشجویی باکری می‌شود



معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: به دلیل نارضایتی دانشجویان از ساختمان خوابگاه دانشجویی باکری، عقد قرارداد با هتل المهدی اردبیل به انجام رسیده و این هتل در سال تحصیلی جدید، جایگزین خوابگاه دانشجویی باکری می‌شود.

به گزارش ایلنا، مهدی رهبر در نشست هم‌اندیشی نمایندگان نهادهای دانشجویی با رئیس دانشگاه، اظهار داشت: معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه در راستای حل مشکلات و برطرف کردن دغدغه‌های دانشجویان و به دنبال نارضایتی از خوابگاه دانشجویی باکری، با هتل المهدی اردبیل اقدام به عقد قرارداد کرده و این هتل در سالتحصیلی جدید، جایگزین خوابگاه دانشجویی باکری می‌شود.

وی گفت: فعلا برای دانشجویان جدیدالورود اختصاص خوابگاه نخواهیم داشت ولی به تدریج و با تکمیل ساختمان‌های خوابگاه دانشجویی، سعی می‌کنیم برای دانشجویان جدیدالورود نیز خوابگاه در نظر بگیریم.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در راستای تجهیز امکانات ورزشی دانشگاه، افزود: طبق تفاهم نامه ای که با وزارت بهداشت داریم، ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از طرف وزارت و ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال نیز از طرف خود دانشگاه، برای خرید تجهیزات ورزشی هزینه می‌کنیم.

رهبر تصریح کرد: حدود ۱۲ میلیارد ریال برای این موضوع اختصاص دارد که خرید لوازم ورزشی پرورش اندام برای سالن ورزشی پیامبر اعظم(ص) و خوابگاه های دانشجویی در اولویت قرار دارد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا