شهرستان ها

هدف اصلی استکبار جهانی در جنگ خدشه دار کردن تمامیت ارضی ایران بود

کاشان – امام جمعه کاشان گفت: هدف اصلی استکبار جهانی در هشت سال جنگ تحمیلی خدشه دار کردن تمامیت ارضی ایران بود.

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: امنیت و آسایشی که هم اکنون در کشور داریم مرهون رشادت رزمندگان در دفاع مقدس است.

وی با اشاره به اینکه هدف اصلی استکبار جهانی در جنگ تحمیلی خدشه دار کردن تمامیت ارضی کشور بود، ابراز داشت: در طول ۲۰۰ سال پیش از آن در هر جنگ و درگیری قسمتی از کشور توسط حکام بی لیاقت از کشور جدا شد به طوری که در آخرین نمونه در زمان پهلوی بحرین از ایران جدا شد.

امام جمعه کاشان با اشاره به اینکه در زمان حکومت و نظام مقدس جمهوری اسلامی با وجود تمام دسیسه‌ها و توطئه‌ها حتی یک وجب خاک کشور جدا نشد، تصریح کرد: لازم است فرهنگ دفاع مقدس بیش از پیش بین مدیران و مسئولین رواج پیدا کند.

وی با اشاره به سخنرانی رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: در این سخنرانی رئیس جمهور حرف دل همه مردم ایران و آزادیخواهان دنیا را زد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به سخنان رئیس جمهور در سازمان ملل ابراز داشت: آمریکا خود داعش را به وجود آورد و از آن حمایت کرد در حالی که جمهوری اسلامی با آن مبارزه کرد و از بین برد.

وی با اشاره به برخی از جنایت‌های آمریکا برعلیه مردم ایران گفت: آمریکا گفت که دارو تحریم نیست در صورتیکه این صحبت کاملاً دروغ بود.

امام جمعه کاشان همچنین با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب خاطرنشان کرد: این بیانیه باید بره اشکال مختلف برای مردم و دانش آموزان و دانشجویان تبیین شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا