شهرستان ها

هفتمین دوره تئاتر خیابانی خراسان شمالی برگزار می‌شود

بجنورد- مسئول بسیج هنرمندان خراسان شمالی با اشاره به برگزاری هفتمین رویداد رپرتوار تئاتر خیابانی در استان، گفت: رونق تئاتر در شرایطی که شاهد تعطیلی فعالیت‌ها هستیم، هدف این برنامه است.

جواد اسماعیل‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر به نقش و اهمیت تئاتر خیابانی در فرهنگ سازی اشاره داشت و اظهار کرد: برگزاری هفتمین رویداد رپرتوار تئاتر خیابانی خراسان شمالی به رونق جریان تئاتر در شرایطی که شاهد تعطیلی فعالیت‌های فرهنگی و هنری هستیم، کمک خواهد کرد.

مسئول بسیج هنرمندان خراسان شمالی تصریح کرد: از آن جایی که کم‌تر شاهد این گونه نمایش در رویدادهای هنری و حتی در قالب اجرای عمومی هستیم این اتفاق می‌تواند زمینه‌ساز آشتی دوباره هنرمندان با تئاتر باشد.

وی به اثرگذاری بیشتر این گونه نمایشی به واسطه ارتباط تنگاتنگ با مخاطب اشاره کرد و افزود: شیوع کرونا فعالیت‌های بسیج هنرمندان را متوقف نکرد بلکه همکاری با حوزه هنری خراسان شمالی در این خصوص تداوم یافته و نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی به طور مشترک گام برداشتیم.

اسماعیل زاده بیان داشت: اجرای تئاترهای خیابانی و کارگاه‌های آموزشی در شرایط فعلی می‌تواند بیش از سایر برنامه‌ها اثر داشته باشد.

مسئول بسیج هنرمندان خراسان شمالی تئاتر و ادبیات داستانی را محور فعالیت‌های این نهاد در سال جاری عنوان کرد و گفت: اتفاق‌های خوبی را از این پس در زمینه فعالیت‌های هنری شاهد خواهیم بود.

وی در انتها با اشاره به اینکه بسیج هنرمندان در زمینه پرورش استعدادهای هنری و برگزاری دوره‌های آموزشی نیز گام‌هایی برداشته است، گفت: این همکاری در حوزه‌های مختلف تداوم داشته باشد و با بیشتر شدن هم‌افزایی ها، شاهد افزایش کیفیت برنامه‌ها هستیم.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا