شهرستان ها

هفدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت در اردبیل برگزار شد

اردبیل-مدیرکل صدا و سیمای اردبیل گفت: هفدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت رسانه ملی به منظور نشر آموزه‌های دینی در جامعه در اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی ملااحمدی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هفدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت رسانه ملی به منظور نشر آموزه‌های دینی در جامعه در اردبیل برگزار شد.

وی با بیان اینکه این مسابقات به صورت سراسری با قرائت قرآن ویژه کارکنان، بازنشستگان و خانواده‌های آنان در صداوسیمای مرکز اردبیل برگزار شد، گفت: انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی مناسب زمینه افزایش هرچه بیشتر تعداد شرکت کنندگان در مسابقات قرآنی تا سال آینده مهیا شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل بیان کرد: باید اولویت رسانه استانی و همه ما تبلیغ و ترویج فرهنگ قرآنی، تشکیل کلاس‌های قرآنی برای همکاران و خانواده‌ها و تشویق آنان برای شرکت و حضور گسترده در محافل و مجالس و مسابقات قرآنی باشد و یقیناً در این راه از هیچ کمک و حمایتی دریغ نمی‌کنیم.

ملااحمدی ادامه داد: مردم استان اردبیل به عنوان مردمان دیندار و عاشق قرآن و اهل بیت (ع) شناخته شده‌اند که باید هرکدام از این افراد در حد خود قرآن ناطق باشند و از فرصت‌های مناسب برای افزایش علاقه‌مندی همکاران و خانواده‌های آنان به آموزش قرآن در زمینه‌های مختلف قرائت، ترتیل، تفسیر و غیره با بهره‌گیری از اساتید قرآنی استان، استفاده کنند.‌

رسول حاجی‌زاده، دبیر مسابقات قرآنی مرکز اردبیل نیز گفت: امید و انتظار آن است که در پرتو نورانیت و معنویت برگرفته از قرآن این مسابقات، بتوانیم در راه اعتلای اسلام و انقلاب و وظیفه رسانه‌ای خود، بیش از پیش گام‌هایی استوارتر برداریم.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا