شهرستان ها

همت کارگران پیروزی در عرصه مذاکرات بین‌المللی را رقم زده است

اردبیل- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: همت کارگران در سنگر تولید و کسب و کار زمینه‌ساز پیروزی در عرصه بین‌المللی و مذاکرات را به همراه داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید حسن عاملی عصر دوشنبه در دیدار با جمعی از کارگران که به مناسبت هفته کار و کارگر در اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: کارگران ما امروز به تأسی از مکتب اسلام که در آن کار و تلاش ارزش و ابهت خاصی دارد، با حضور توانمند سعی می‌کنند تا کشورمان را آبرومندانه و عزتمندانه در مسیر خوداتکایی واقعی حرکت دهند.

وی تصریح کرد: ما امروز در سایه تلاش کارگران و کارفرمایان دلسوز توانسته‌ایم در عرصه‌های مختلف کشورمان را رو به جلو حرکت داده و به استقلال و حاکمیت ملی و همچنین صیانت از یکپارچگی کشور کمک کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: نگاه اسلام به کارگر، نگاه همراه با ارزش و عزت است و پیامبر گرامی اسلام با بوسیدن دست کارگر در حقیقت این شأن و جایگاه را برای جامعه کارگری قائل شده که در سنگر تولید بتواند ارزش‌مدارانه حضور پیدا کند.

آیت‌الله عاملی احساس غرور ایرانیان را در این سنگر نشأت گرفته از تفکر ارزشی و معنوی توصیف کرد و افزود: اگر کارگر ما امروز جایگاه و شأن تلاش مؤثر و راهبردی را در پیروزی جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی بداند قطعاً با همت و غیرت تمام در این عرصه لحظه‌ای از مجاهدت صبورانه کوتاه نمی‌آید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: کسب روزی حلال با کار و مجاهدت در سنگر عزتمندی دارای ارج و قرب خاصی است و ما شایسته است در این سنگر بیش از گذشته شایستگی‌های جامعه کارگری و کارفرمایی را نشان دهیم.

آیت‌الله عاملی اضافه کرد: برخی از کارفرمایان این استان ارزش کار خود و بسترسازی برای جوانان آینده در سنگر تولید و اشتغال را به خوبی می‌دانند و شایسته است همه آحاد جامعه به چنین عزتمندی و کار فاخر در ایجاد فرصت اشتغال نسل‌های آینده افتخار کنند.

وی تنها راه شکست تحریم دشمنان را مجاهدت صبورانه کارگران عنوان کرد و ادامه داد: در نقطه مقابل مسئولان نیز باید در حل مشکلات و دغدغه‌های معیشتی جامعه کارگران آستین بالا زده و به معنای واقعی در این مسیر گام‌های مؤثر و شایسته‌ای را بردارند.

امام جمعه اردبیل توجه به بهره‌وری بالا در سنگر تولید و عزتمندی در دستیابی به الگوهای پیشرفت و توسعه کشور را یادآور شد و بیان کرد: اگر جامعه کارگری با مؤلفه‌های منطقی و فناوری‌های جدید در مسیر پیشرفت کشور گام‌های جدی بردارد، قطعاً بخش عظیمی از مشکلات و دغدغه‌ها نیز رفع خواهد شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا