شهرستان ها

همسان سازی حقوق اساتید دانشگاه فرهنگیان انجام شود

زاهدان- نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: حقوق اساتید دانشگاه فرهنگیان با اساتید دیگر دانشگاه ها همسان نیست که دولت باید در این خصوص تدابیر لازم را بیندیشد.

فدا حسین مالکی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: حقوق اساتید دانشگاه فرهنگیان با اساتید دیگر دانشگاه‌ها همسان نیست و هنوز حکم همسان سازی تائید نشده است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای اجرای حکم همسان‌سازی به تأیید سازمان برنامه و بودجه و تعیین محل اعتبار نیاز است.

وی با اشاره به مشکلات صنفی دانشگاه فرهنگیان، افزود: ممهور نشدن مدرک تعدادی از مدرسان به مهر وزارت علوم و تعلل در انجام این کار توسط وزارت علوم از جمله مشکلات اساتید این دانشگاه است.

مالکی با اشاره به اینکه کار جذب اعضای هیأت علمی جدید هم به تأخیر افتاده است و تعلل در این مسئله جایز نیست، گفت: با وجود نیاز به نیروی انسانی جدید همچنان جذب نیروی انسانی جدید در قسمت اداری صورت نگرفته است.

وی با اشاره به اینکه کمبودهایی نیز در بخش امکانات رفاهی و خوابگاهی دانشجویان این دانشگاه وجود دارد که باید مرتفع شود، تصریح کرد: دانشگاه فرهنگیان نقش مهمی در پرورش استعدادهای علمی و سیاسی در جامعه دارد و معلمان با صلاحیت و جسور در آن تربیت می‌شوند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات این قشر در دست پیگیری است و امیدواریم این چالش‌ها بزودی مرتفع شود.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا