شهرستان ها

هنرمندان با محور قراردادن اخلاق هنری به خلق آثار فاخر بپردازند

سنندج – رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان گفت: هنرمندان با محور قراردادن اخلاق هنری در کنار دیدن و انعکاس کاستی ها و مشکلات منصفانه به بیان خدمات هم پردازند.

امین مرادی در گفت و گو با خبرنگار مهر با گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی اظهار کرد: این هفته در واقع آغازی است بر برنامه‌های سالیانه هنری و فرهنگی و در واقع به عنوان بهار هنر قلمداد می‌شود.

وی به نقش هنرمندان در تبیین و تحقق بخشی سیاست‌ها و برنامه‌های کلان توسعه‌ای اشاره کرد و گفت: هنرمند متعهد با درک درست از وضعیت جامعه با تولید آثار هنری، تلاش می‌کند تا هنرمندانه ضمن بیان مشکلات و معضلات به تصمیم گیران در زمینه اتخاذ تدابیر درست در راستای تحقق اهداف مد نظر یاری رساند.

مرادی به جایگاه هنر در منشور انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دیدارهای متعدد رهبر معظم انقلاب با هنرمندان و تأکید بر نقش آنان در پیشبرد اهداف انقلاب درکنار خدمات بیشمار نظام اسلامی در دولت‌های مختلف و تلاش در جهت ایجاد زیر ساخت‌های لازم فرهنگی وهنری تأکیدی بر این جایگاه رفیع هنرمندان در انقلاب اسلامی است.

وی اخلاق را مهمترین شاخص هنرمند متعهد عنوان کرد و گفت: هنرمندان با محور قراردادن اخلاق هنری در کنار دیدن و انعکاس کاستی‌ها و مشکلات منصفانه به بیان خدمات هم پردازند و از یکسویه نگری های صرف و منفی انگارانه دوری جسته و تلاش کنند تا روحیه امید و خود باوری را متبلور و نشاط اجتماعی را درجامعه جاری سازند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا