شهرستان ها

هوای اصفهان تا اواسط هفته غبارآلود است/ کاهش ۲ درجه‌ای دما

اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی اصفهان با اشاره به وزش باد و خیزش گرد و خاک در مناطق شمالی و شرقی گفت: هوای کلانشهر اصفهان روزهای دوشنبه و سه شنبه در برخی ساعات غبارآلود خواهد بود.

ابراهیم هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امروز جوی به نسبت پایدار در سطح استان حاکم است و آسمان بسیاری از مناطق صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: با استقرار جوی ناپایدار از بعد از ظهر یکشنبه وزش باد به نسبت شدید و خیزش گرد و خاک بخش‌هایی از شمال و شرق استان را در بر می‌گیرد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به احتمال غبار صبحگاهی در مناطق مرکزی استان، اضافه کرد: کیفیت هوا در این مناطق به ویژه کلانشهر اصفهان روزهای دوشنبه و سه‌شنبه به سبب انتشار گرد و خاک، در برخی ساعات در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس خواهد بود.

هنرمند با اشاره به کاهش یک تا ۲ درجه‌ای دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده، گفت: دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۴۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و در خنک‌ترین ساعات بامداد فردا به ۲۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد.

وی افزود: چوپانان با دمای ۴۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای ۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا