شهرستان ها

هیات‌های مذهبی در خط مقدم کمک‌های مومنانه بودند

تبریز- سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: هیات‌های مذهبی با پخش بسته‌های معیشتی و حمایت از نیازمندان در خط مقدم کمک‌های مومنانه بودند و نقش مهمی در این زمینه ایفا کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود حسینی شامگاه سه شنبه در همایش رهروان فاطمه زهرا (س) که با حضور مسئولین هیأت‌های مذهبی، مداحان اهل بیت (ع) و مسئولان استانی به همت اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در مصلی امام خمینی (ره) تبریز برگزار شد، گفت: هیأت‌ها در دوران کرونا با پخش بسته‌های معیشتی ادای دین کردند.

وی سپس با اشاره به ضرورت احیای مراسمات ایام فاطمیه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی افزود: کرونا باعث شد تا در این دو سال اخیر مراسمات ایام فاطمیه با شکوه سابق برگزار نشود که امسال باید شاهد برگزاری باشکوه و پرشور مراسم ایام فاطمیه باشیم، البته شور حسینی در عزاداری‌ها باید همراه با شعور حسینی باشد.

سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به فرارسیدن ایام غم بار فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و بی بی دو عالم و با تسلیت این ایام گفت: جایگاه ویژه حضرت زهرا دست نیافتی است.

حسینی سپس ادامه داد: ذات حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) برای ما ناشناخته است، ایشان نه تنها برای بانوان بلکه برای آقایان نیز الگو است. همسرداری، تربیت فرزند، پیروی از ولایت و تقوای ایشان الگویی برای زنان و مردان است.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا