شهرستان ها

واژگونی سمند در محور سبزوار-میامی/ ۳نفر جان باختند

شاهرود- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از واژگونی سمند در کیلومتر ۱۷۸ محور سبزوار به میامی خبر داد و گفت: متاسفانه در این حادثه سه نفر جان خود را از دست دادند.

مظفر محمد خانی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه حوالی صبح امروز جمعه وقوع یک مورد حادثه رانندگی مربوط به واژگونی سمند کیلومتر ۱۷۸ محور سبزوار به میامی حادثه تلخی را برای یک خانواده پنج نفری رقم زد، ابراز داشت: در پی این حادثه بلافاصله اکیپی از نیروهای امداد و نجات پایگاه هلال احمر میاندشت و شهدای میامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ضمن بیان اینکه در این حادثه سه نفر در صحنه تصادف جان خود را از دست دادند و عملیات رها سازی برای دو فوتی به انجام رسید، افزود: دو نفر دیگر سرنشین این خودرو توسط بالگرد به مراکز درمانی برای ادامه سیر درمان انتقال یافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه سرعت زیاد، عدم توجه به جلو و خستگی و خواب آلودگی مهمترین عوامل حوادث رانندگی در استان هستند، ابراز داشت: در این ایام منتهی به سال نو از رانندگان تقاضا می‌شود با رعایت موارد فوق خاطره خوشی را برای خود و همراهان رقم بزنند و در طی مسیر حرم تا حرم از هرگونه عجله و شتاب پرهیز کنند تا سال تحویل را با سلامتی و تندرستی آغاز کنند.

محمدخانی اضافه کرد: طی ایام نوروز ۱۶ پایگاه ثابت و سه پایگاه سیار امداد و نجات آماده ارائه خدمات لازم به مسافران هستند لذا هموطنان می‌توانند در صورت مواجه با مشکل به این پایگاه‌ها مراجعه یا با شماره ۱۱۲ تماس بگیرند تا اقدامات اولیه درمانی برای آن‌ها هر چه سریع‌تر انجام شود.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا