شهرستان ها

واکسن کرونا به ۶۴ درصد جمعیت هدف در استان بوشهر تزریق شد

بوشهر- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: تاکنون واکسن کرونا به ۶۴ درصد جمعیت هدف در استان بوشهر تزریق شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالمحمد خواجه‌ئیان صبح شنبه در نشست ستاد مدیریت کرونا در استان بوشهر اظهار داشت: در استان بوشهر عملیات واکسیناسیون با سرعت بسیار خوبی در حال اجرا است.

وی با اشاره به تزریق بیش از ۷۴۳ هزار دوز واکسن کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: تاکنون ۴۸۳ هزار نفر یک دوز واکسن و ۲۶۰ هزار نفر هر دو نوبت واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از تزریق واکسن به ۶۴ درصد از جمیعت افراد بالای ۱۸ سال استان خبر داد و اضافه کرد: مراکز واکسیناسیون و تیم‌ها در استان بوشهر با حمایت‌های صورت گرفته افزایش پیداکرده است.

وی با بیان اینکه در آغاز روند نزولی ویروس کرونا هستیم ادامه داد: روند نزولی و واکسیناسیون به معنای پایان پاندمی کرونا نیست و احتمال اوج‌گیری مجدد وجود دارد و باید همچنان پروتکل‌ها به صورت کامل رعایت شوند.

تزریق روزانه ۱۵ هزار دز واکسن

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر نیز در این نشست اظهار داشت: استان بوشهر دارای ۷۵۰ هزار نفر جمعیت بالای ۱۸ سال است که حدود ۵۰۰ هزار نفر تاکنون واکسینه شده‌اند.

سعید کشمیری با اشاره به تزریق هر دو دوز واکسن کرونا به ۳۵ درصد جمعیت هدف بالای ۱۸ سال استان بوشهر خاطرنشان کرد: روزانه ۱۵ هزار نفر در استان بوشهر واکسن کرونا را دریافت می‌کنند.

وی با تجلیل از همه تلاش‌های فعالان حوزه سلامت بیان کرد: بیش از ۱۸ ماه از شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان می‌گذرد و مدافعان سلامت در این مدت برای دفاع از سلامتی مردم ایستادند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر با اشاره به تقش مهم مدافعان سلامت در خدمات‌دهی به مردم، تاکید کرد: در حال حاضر که در مرحله ایمن‌سازی هستیم این عزیزان مثل گذشته در حال واکسیناسیون مردم هستند.

در نشست ستاد مدیرت کرونا استان بوشهر از مدافعان سلامت (عوامل اجرایی در امر واکسیناسیون) شهرستان بوشهر با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر تجلیل شد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا