شهرستان ها

واکسیناسیون خبرنگاران در زنجان آغاز شد

زنجان-معاون بهداشت دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان، از آغاز واکسیناسیون اصحاب رسانه خبر داد.

محمد صائینی در گفتگو با خبرنگار مهر با یادآوری اینکه جامعه خبری استان به همراه رانندگان تاکسی و فرهنگیان واکسن کرونای خود را از چند روز پیش دریافت می‌کنند، گفت: واکسیناسیون این افراد تا پایان هفته جاری ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه واکسیناسیون خبرنگاران طبق زمان‌بندی اعلام شده قرار است تا پایان هفته جاری به اتمام برسد، یادآور شد: نحوه دریافت واکسن از سوی خبرنگاران قرار است به صورت پیامکی از طریق اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اعلام شود.

صائینی با بیان اینکه این نوع اطلاع‌رسانی برای دریافت واکسن شامل حال رانندگان تاکسی نیز می‌شود، افزود: امیدواریم با تسریع در روند واکسیناسیون، شاهد دریافت جامعه آماری قابل توجهی در استان باشیم که این خود می‌تواند آمار مرگ و میر ناشی از ابتلا به کرونا را کاهش دهد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم‌پزشکی استان در ادامه گریزی به وضعیت رنگ‌بندی کرونایی استان زد و گفت: در حال حاضر شهرستان‌های زنجان، خرم‌دره و ابهر در وضعیت قرمز قرار داشته و دو شهرستان طارم و خدابنده نیز وضعیت نارنجی دارند. همچنین شهرستان‌های ماهنشان به همراه سلطانیه و ایجرود نیز زرد هستند.

صائینی با تاکید بر اینکه دریافت واکسن از سوی اقشار مختلف دلیلی بر رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی نیست، اظهار کرد: همه آحاد جامعه باید در شرایط کنونی نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی احساس مسئولیت کنند تا بتوانیم پیک پنجم کرونا را به سلامت عبور کنیم.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا