شهرستان ها

وزیدن شمیم حسینی با توزیع ١٢ هزار بسته معیشتی

شیراز – با حضور جمعی از مسئولان استانی رزمایش شمیم حسینی آغاز و ١٢ هزار بسته معیشتی در میان نیازمندان استان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عنایت الله رحیمی استاندار فارس بعد از ظهر یکشنبه در این رزمایش گفت: مردم نو دوست استان فارس همواره در تلاش اند تا همنوعان خود را مورد تفقد قرار داده و بتوانند نقشی در کمک به نیازمندان استان داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه در فرهنگ غنی ایرانی -اسلامی بر موضوع کمک به هم نوع بسیار تاکید شده است یادآور شد: استان فارس از جمله استان‌های است که در رزمایش‌های کمک مومنانه در کشور سرآمد بوده و تمامی ارکان مدیریت کلان استان نیز همواره در تلاش اند تا رزمایش‌های کمک مومنانه در استان با قدرت و هدفمند برگزار شود.

استاندار فارس ادامه داد: علاوه بر کمک کردم نو دوست استان فارس، دستگاه‌های مختلفی همواره در تلاش اند تا هرکدام به نوعی نقشی در کمک به نیازمندان استان داشته باشند که از جمله این دستگاه‌ها می‌توان به سپاه، بسیج، دستگاه‌های خدماتی، اجرایی و شورای تأمین استان اسم برد.

وی ادامه داد: مردم استان فارس در سیل سال ٩٨ در جهان درخشیده و در زمین لرزه‌های که طی سالیان اخیر نیز روی داده و موجب شده تا خسرانی به مردم وارد شود همواره در صحنه حضور پرشوری داشته‌اند پس از شیوع کرونا نیز این مردم بودند که در صحنه حاضر شدند و توانستند با اهدا و تولید مواد ضد عفونی کننده و ماسک مشکلات جامعه را برطرف کنند.

او در خصوص تزریق واکسن نیز تاکید کرد: تاکنون بالغ بر یک میلیون و ۶٠٠ هزار دوز واکسن در استان به واجدین شرایط تزریق شده و ٣٠ درصد از استان تاکنون واکسینه شده‌اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس هم در این مراسم گفت: تاکنون توسط این دستگاه اجرایی بالغ بر ١١٣ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع شده است.

حجت الاسلام سیدعباس موسوی افزود: در قالب رزمایش شمیم حسینی ١٢ هزار بسته معیشتی در کلان شهر شیراز از محل موقوفات توزیع خواهد شد.

او خاطرنشان کرد که این بسته‌های معیشتی در اختیار کمیته امداد، بهزیستی و خانواده‌های تحت پوشش بقاع متبرکه قرار می‌گیرد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا