شهرستان ها

وزیر آموزش و پرورش وارد استان سمنان شد

سمنان- وزیر آموزش و پرورش در آغاز سفر یک روزه خود وارد استان سمنان شد و مورد استقبال مسئولان این استان قرار گرفت، وی قرار است در چند نشست و افتتاح یک پروژه حضور داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با صبح پنجشنبه، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش کابینه دوازدهم در رأس هیئتی در بدو سفر یک روزه به استان سمنان وارد مرکز استان شد و مورد استقبال مسئولان ارشاد استانی و شهرستانی و مسئولان آموزش و پرورش این استان قرار گرفت.

حاجی میرزایی قرار است در ابتدای این سفر در سالن شهید مطهری سمنان حضور یافته و با معلمان و فرهنگیان استان دیدار و گفتگو داشته باشد، گفته می‌شود فرهنگیان سایر شهرستان‌های استان نیز از طریق ویدئوکنفرانس با وی گفتگو خواهند کرد.

حاجی میرزایی بعد از این دیدار به دفتر آیت الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان می‌رود تا با وی نیز گفتگو کند. وزیر آموزش و پرورش همچنین قرار است در این دیدار درباره وضعیت کلی تصمیمات دولت در این روزهای پایانی برای معلمان و سال تحصیلی جدید صحبت‌هایی را با امام جمعه سمنان داشته باشد.

وزیر آموزش و پرورش و بعد از این دیدار به استانداری سمنان رفته تا در شورای اداری حضور یابد، وی پس از آن عصر امروز با اعضای تشکل‌های دانش آموزی دیدار خواهد کرد و در واپسین برنامه سفر یک روزه خود، دبیرستان کاردانش را در مسکن مهر سمنان افتتاح خواهد کرد و سمنان را به مقصد تهران ترک می‌گوید.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا