شهرستان ها

وضعیت تنظیم بازار در فیروزکوه مناسب نیست

فیروزکوه- امام جمعه فیروزکوه گفت: وضعیت تنظیم بازار در فیروزکوه مناسب نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن حیدری در خطبه‌های عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته در فیروزکوه گفت: همیشه باید آماده مرگ باشیم، چرا که مرگ خبر نمی‌کند و بهترین آمادگی رعایت تقواست.

وی با اشاره به اینکه مشکلات زندگی و آزمون‌های الهی همیشه وجود دارد، مهم این است که صبور باشیم گفت: کسانی که گلایه و نق نق می‌کنند، فقط اجر خود را از دست می‌دهند.

حیدری با بیان اینکه خنثی سازی تحریم‌ها با تکیه به ظرفیت‌های داخلی و و تعامل با کشورهای همسایه و همسو حاصل می‌شود افزود: ایران و روسیه منافع مشترک بسیاری دارند، و بر خلاف آمریکا نسبت به ایران سیاست خصمانه ندارد و ایران اسلامی با روسیه و چین دست می‌دهد و البته کاملاً مواظب است انگشتانش کم نشود، ولی با آمریکا اصلاً دست نمی‌دهد و تعامل با چین و روسیه منافات با شعار (نه شرقی، نه غربی) ندارد، چرا که منظور عدم وابستگی به شرق و غرب است.

امام جمعه فیروزکوه افزود: دوشنبه هفته پیش، شاهد سیلی سخت مقاومت یمن بر چهره خبیث امارات بودیم، نیروهای یمنی، علیرغم وجود سیستم‌های پیشرفته پدافندی امارات، با ۲۰ پهباد و ۱۰ موشک بالستیک مواضع حساس امارات را هدف قرار دادند و حکام مفلوک منطقه باید بدانند اگر دست از خباثت‌های خود برندارند، سیلی بعدی سهمگین‌تر خواهد بود.

وی با انتقاد از اینکه وضعیت تنظیم بازار در فیروزکوه مناسب نیست عنوان داشت: در این خصوص مردم گلایه دارند و دستگاه‌های ذی ربط باید با جدیت بیشتر اقدام کنند و مسئولان نسبت به ساماندهی سگ‌های ولگرد، ورود جدی کنند و با وجود زحمات مسئولان، مردم شهرک آل یاسین، نسبت به وضعیت کوچه‌ها و عدم امکانات لازم مثل عابربانک، گلایه مند هستند.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا