شهرستان ها

وظیفه پیروان مکتب حاج قاسم در شرایط فعلی روشنگری است

بجنورد- همسر شهید عبدالله ضابط و استاد حوزه و دانشگاه گفت: وظیفه پیروان مکتب حاج قاسم در شرایط فعلی روشنگری است لذا باید بدانیم در اذهان جوانان چه می‌گذرد.

به گزارش خبرنگار مهر، میترا حسن پور پیش از ظهر پنج شنبه در همایش تقدیر از بانوان فداکار که با عنوان دختران مکتب حاج قاسم در بجنورد برگزار شد، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در دیدار دیروز بانوان، حجت را بر همه کامل کردند لذا نباید به افراد کم حجاب انگ بی دینی زد.

استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر اینکه اکنون دغدغه بانوان به عنوان رهروان راه فاطمی و مکتب حاج قاسم باید روشنگری باشد، گفت: دغدغه امروز ما باید آنچه که از ذهن جوانان می‌گذرد باشد، چرا که فضای مجازی ذهن نسل جوان ما را با خود می‌برد.

همسر شهید عبد الله ضابط با اشاره به اینکه اگر بر سر دختران حجاب گذاشتیم اما از ذهن او غافل شدیم، راه برای ورود شبهه باز می‌شود، بیان داشت: امروز ما به عنوان پیروان مکتب اسلام باید با تسلط به علم و دانش و آگاهی، بتوانیم پاسخگو شبهات جوانان باشیم.

حسن پور تصریح کرد: امروز دشمنان ما تلاش می‌کنند با پاک‌سازی رژیم پهلوی، آن را به جوانان ارائه دهند لذا باید بسیار مراقب توطئه و دسیسه اسلام ستیزان باشیم.

همسر شهید ضابط، هدف دشمن را زیرپا گذاشتن و له کردن دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب دانست و تاکید کرد: شهدا بهترین الگو برای همه ما هستند لذا باید با تربیت فرزندان و آموزش دشمن شناسی، آنان را برای فتنه‌های بعدی آماده کرد.

در بخشی از این همایش همسران شهیدان حمیدرضا ثروتی، فیروز حمیدی زاده و همچنین مادر شهیدان زیبایی، خواهر شهید عراقی و همسر جانباز حسن جوانمردی به بیان مهم‌ترین ویژگی‌های اخلاقی شهدای خود و تعریف خاطره از آنان پرداختند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا