شهرستان ها

در دولت سیزدهم ۵۳ واحد غیرفعال دام و طیور در خراسان شمالی احیا شد

بجنورد _ رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: در دولت سیزدهم ۵۳ مورد واحد غیرفعال دام و طیور جان دوباره گرفتند.

به گزارش خبرنگار مهر محمد محمدزاده صبح یکشنبه در نشست خبری که در سالن جلسات جهاد کشاورزی خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: ۳۵ طرح با اعتبار ۱۶۱ میلیارد ۲۰۰ میلیون تومان و اشتغالزایی مستقیم برای ۴ هزار و ۲۸۶ نفر در هفته جهاد کشاورزی در خراسان شمالی افتتاح می‌شود.

رئیس جهاد سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی تصریح کرد: به کمک ستاد فرمان امام خمینی (ره) ۱۰۷ مورد دستگاه کاشت، داشت، برداشت خریداری و در اختیار کشاورزان قرار گرفته است.

وی با اشاره رشد توسعه صنعت گلخانه‌ای در خراسان شمالی گفت: از زمان شروع دولت سیزدهم تا به امروز شاهد رشد ۳۰ هکتاری کشت گلخانه‌ای در استان هستیم.

وی افزود: ۱۲۳ واحد مرغداری در استان خراسان شمالی فعال که مجموعاً ۲۴۸۰۰ تن تولید گوشت مرغ دارند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: ۲ واحد تولید مرغ مادر در دولت سیزدهم به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: ماه گذشته ۵۰ تن گوشت مرغ از خراسان شمالی به عراق صادر شد.

محمد زاده با اشاره به فعال شدن ۵۳ مورد واحد غیر فعال دام و طیور در دولت سیزدهم گفت: در دولت سیزدهم ۵۳ مورد واحد غیرفعال دام و طیور جان دوباره گرفتند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی افزود: برای ۱۷۷۳۰۰ مورد اراضی کشاورزی سند صادر شده که ۱۴۰ هزار مورد آن در دولت سیزدهم بوده است.

وی افزود: سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی رتبه یک کشور را با هم همکاری ستاد فرمان امام خمینی (ره) در حوزه جهش تولید کسب کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی در پایان گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۳ تا کنون ۱۶۳۶ تن کالای اساسی بین مردم توزیع شده است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا