شهرستان ها

وفاداری مریوانی ها به آرمان‌های نظام اسلامی ثابت شده است

مریوان- فرماندار مریوان گفت: دشمنان بدانند با هیچگونه حیله و ترفندی قادر نخواهند بود مردم مریوان را از وفاداری به آرمان‌های نظام و انقلاب بازدارند.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل احمدی روز پنج شنبه در یادواره شهدای ۲۳ تیرماه سال ۱۳۵۸ مریوان اظهار داشت: مردم مریوان همواره به انقلاب و نظام اسلامی وفادار بوده اند و شهادت تعداد زیادی از پاسداران و رزمندگان بومی این منطقه، گویای این واقعیت است.

وی افزود: در ۲۳ تیرماه ۱۳۵۸ افراد مسلح وابسته به گروهک‌های ضد انقلاب وارد مریوان شدند و ۲۵ پاسدار بومی اهل مریوان را محاصره کردند و تعدادی از آنان را به شکلی فجیع به شهادت رساندند.

احمدی تصریح کرد: دشمنان بدانند با هیچگونه حیله و ترفندی قادر نخواهند بود مردم مریوان را از وفاداری به آرمان‌های نظام و انقلاب بازدارند.

وی افزود: وفاداری مریوانی‌ها به آرمان‌های نظام اسلامی برای همیشه در تاریخ انقلاب ثبت شده است و طی عمر با برکت نظام اسلامی نیز همواره شاهد نقش آفرینی و همراهی آنها بوده ایم.

فرماندار مریوان به پیشرفت‌های به دست آمده در مریوان در سایه امنیت پایدار منطقه و مشارکت عمومی شهروندان اشاره کرد و گفت: در آینده نزدیک با انتقال آب از سد گاران به پنج هزار هکتار از اراضی این شهرستان شاهد اشتغال زایی برای ۱۵ هزار نفر از مردم منطقه خواهیم بود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا