شهرستان ها

١۴ هزار میلیارد تومان در سفر رئیسی به سمنان مصوب شد

سمنان- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سمنان گفت: در جریان سفر هیئت دولت و رئیس جمهور به استان ۱۴ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب شد که امسال و سال آتی اختصاص می‌یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، نادر مالکی شامگاه سه شنبه در نشست شورای اداری استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه در سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان ۱۴ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده است، تاکید کرد: این میزان اعتبار نشان می‌دهد که استان سمنان در بین سفرهای استانی ویژه دیده شده است.

وی با بیان اینکه در دو سال قرار است با این اعتبارات ۱۴۵ طرح عمرانی در سطح استان اجرا شود، افزود: ارتقای خدمت رسانی به مردم مهمترین اولویت این طرح‌ها در حوزه راه، آب، بهداشت و درمان و… است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان با بیان اینکه اصلاح ساختار بودجه و تأمین منابع پایدار و بدون کسری دو اولویت دولت در بودجه سال آتی محسوب می‌شود، تاکید کرد: توجه درست به این اولویت‌ها رشد اقتصادی و کاهش تورم را به دنبال خواهد داشت.

مالکی با بیان اینکه دو هزار میلیارد تومان از اعتبارات صندوق‌های توسعه ملی به استان‌های کشور داده خواهد شد، افزود: صنعت، کشاورزی و گردشگری استان سمنان در مرکز توجه برای جذب این اعتبارات قرار دارد که تلاش می‌کنیم از آنها بهره مند شویم تا بهترین نتیجه را در توسعه اقتصادی و به خصوص هدف گذاری رشد هشت و نیم درصدی اقتصادی استان در سال ۱۴۰۱ بگیریم.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا