شهرستان ها

پاکسازی مرکز خرید و فروش غیرمجاز خودرو «شیطان بازار» در کرج

کرج – فرمانده انتظامی کرج از دستگیری تعداد ۷۲ نفر اراذل و کلاهبردار در اجرای طرح پاکسازی مرکز خرید و فروش غیرمجاز خودرو شیطان بازار در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی قاسم‌پور بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح پاکسازی مرکز خرید و فروش خودرو در شهرستان کرج، با همکاری پلیس‌های تخصصی، یگان امداد و همچنین همکاری عوامل انتظامی شهرستان چهارباغ با هدف ارتقای امنیت اجتماعی اجرا شد.

وی گفت: این طرح با هماهنگی مقام قضائی به صورت ضربتی اجرا و تعداد ۷۲ نفر از اراذل و کلاهبرداران خودرو که با شیوه دلالی اقدام به خرید و فروش غیرقانونی خودرو می‌کردند توسط شاکیان شناسایی و دستگیر شدند.

فرماندهی انتظامی شهرستان کرج تصریح کرد: در این طرح تعداد ۲ بنگاه معاملاتی خودروی فاقد پروانه کسب پلمپ و تعداد ۶ خودرو مسئله دار توقیف و برای تعیین تکلیف به پارکینگ انتقال داده شدند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه این مرکز غیر قانونی خرید و فروش خودرو پاتوقی برای خرده فروشان مواد مخدر تبدیل شده بود مقدار یک کیلو و۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف و در همین رابطه تعداد ۳ نفر دستگیر شدند.

قاسم‌پور با بیان اینکه با توجه به درخواست عموم شهروندان، استمرار طرح‌های پاکسازی در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان قرار دارد، متذکر شد: شهروندان برای انجام هرگونه معامله خودرو از صحت مدارک خودرو مطمئن و برای انجام معامله با بنگاه‌های معاملاتی مجاز مراجعه کنند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا